علی اصغر مجد روز یکشنبه در آیین معرفی فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در سالن مجموعه الغدیر این شهر، گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی سبب شده است که نیروی انتظامی در زمینه های امنیتی به خوبی عمل کند.
فرماندار دامغان، نیروهای امنیتی کشور را حافظان نظم و امنیت دانست و گفت: در این حوزه تعداد 108 شهید ناجا در استان سمنان جان خود را فدای نظام کردند که 12 تن از آنان از شهر دامغان بودند.
وی ضمن خدا قوت به فرماندهی سابق شهرستان، گفت: وظیفه شناسی، اخلاق مداری، تعهد، ایمان و روحیه بالای ماموران انتظامی دامغان سبب ایجاد نظم اجتماعی و بالا رفتن سطح امنیت در این شهرستان شده است.
فرماندار دامغان افزود: در شاخص سیاسی و امنیتی شهرستان دامغان در استان سمنان رتبه اول را داشت که این امر نشان از همت بالای مسوولان به ویژه نیروهای نظامی شهرستان است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان نیز در این آیین افزود: تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی نقطه عطفی در شهرستان دامغان بود که باید ادامه یابد.
محمدتقی گلی تصریح کرد: رابطه خوب نیروی انتظامی با دستگاه قضایی سبب حفظ وحدت و کاهش جرم و جنایت شده و از اختلال در جامعه جلوگیری می شود.
وی، به بحث برخورد با قاچاقچیان در شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته حدود سه تن مواد مخدر در جنوب دامغان کشف شد که این امر نشان دهنده دقت بالای فرماندهی انتظامی و نیروهای امنیتی در شهرستان است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دامغان تصریح کرد: تا کنون جرایمی همچون مواد مخدر، سرقت و اختلال در نظم و امنیت در شهرستان به خوبی کنترل شده که در ادامه نیز این روند ادامه پیدا خواهد کرد.
در این آیین با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ دوم ستاد سید رضا علوی به سمت فرماندهی جدید نیروی انتظامی شهرستان دامغان منصوب شد و از خدمات چهار ساله سرهنگ سید علی اکبر میری در این مسوولیت تقدیر شد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.