به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان روز جمعه در یادواره شهدای خلبان شهرستان دامغان و آیین رونمایی از المان جت جنگنده و تندیس شهیدان، تصریح کرد: در برابر مشکلات اقتصادی و اجتماعی که امروز دشمنان بر ما تحمیل کردند، صبر و استقامت می تواند عزت ما را حفظ کرده و دشمن را خوار، ذلیل و سرشکسته کند.
امام جمعه شهرستان دامغان گفت: شهدا بزرگترین درس های زندگی از جمله چگونه زیستن، چگونه مردن و چگونه اندیشیدن را به ملت آموختند.
وی دامغان را شهری عمیق و با فرهنگی ژرف دانست و گفت: شهر دامغان دارای 650 شهید ، 1600 جانباز ، 33 آزاده و 16 هزار بسیجی است.
وی افزود: این شهرستان از اندیشه های بزرگ برخوردار است که هم اکنون 26 امام جمعه و 2 نماینده ولی فقیه در کشور از این شهرستان خدمت می کنند.
حسینیان افزود: شهیدان براساس آیه های قرآن کریم زنده اند و شهید نمی میرد و زنده و گواه اعمال ما است.
امام جمعه شهرستان دامغان تصریح کرد: از لحاظ منطقه ای شرایطی خوب در دنیا داریم که امروز این شرایط و اقتدار کشور به برکت خون شهیدان است.
یادواره 2 شهید خلبان شهرستان دامغان علیرضا بیطرف و حسین مقیمی و رونمایی از المان جت جنگنده در شهرستان دامغان با حضور فرماندهان سپاه، امیران ارتش، خانواده شهدا و عموم مردم در میدان صید دروازه دامغان برگزار شد.
شهرستان دامغان 630 شهید، یک هزار و 600 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و سه شهید تقدیم جبهه مقاومت در سوریه نموده است.
در دوران دفاع مقدس 16هزار رزمنده و بسیجی دامغانی در بیش از 20 عملیات بزرگ و کوچک حضور داشتند.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.