به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در خطبه های نماز جمعه درمدرسه قلعه این شهر با بیان این که رییس جمهوری حرف مردم ایران را زدند ، افزود: توجه سران کشورهای مختلف به سخنان آقای روحانی به خاطر مواضع اصولی و بحق وی بود.
خطیب جمعه شاهرود با درخواست از قوه قضاییه برای مبارزه جدی با مفسدان اقتصادی ، گفت: مردم باید نتیجه این برخورد را ببینند تا هم اعتبار قوه قضاییه افزایش یابد و هم اعتماد مردم و عدالت محوری نظام اسلامی نشان داده شود.
وی از مسوولان امر نیز خواست مراقبت و نظارت بیشتری بر بازار نمایند تا در شرایطی که جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمن تشدید شده ، فشار کمتری به مردم وارد شود.
حجت الاسلام امینی به عزاداری های محرم نیز اشاره کرده و گفت: سوگواری برای امام حسین (ع) معنویت و بزرگی را برای بشریت به ارمغان آورده و از آن درس شهادت و ایثار می گیرند.
امام جمعه شاهرود به مقاومت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: امروز در جنگ فرهنگی مقابل دشمنان ایستاده ایم ، بنابراین همانند آن دوران باید در زمینه های فرهنگی و اقتصادی مقاومت نماییم.
حجت الاسلام امینی به حادثه تروریستی اهواز نیز اشاره کرد و گفت: کشتار بی رحمانه مردم توسط ایادی استکبار نشان دهنده کینه عمیق آن ها نسبت به مردم ایران است.
وی با بیان این که مردم ایران قربانی تروریسم هستند ، گفت: در حالی که استکبارعوامل تروریست ها را در آمریکا و اروپا تقویت می کند،مبارزه جمهوری اسلامی با تروریست های پرورش یافته آمریکا را کمک به تروریسم می خوانند.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.