سرهنگ غلامرضا فلاحتی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این گروه های جهادی به مناطق محروم بخش مرکزی منطقه فرومد ، عباس آباد ، کلاته های شرقی و سرحدات و بخش کالپوش اعزام شدند .
وی تصریح کرد: در این مدت 591 تن درقالب اردوی یک روزه ، 153تن درقالب اردوی سه روزه ،100تن درقالب اردوی هفت روزه و 50تن درقالب اردوی 10 روزه برای فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و محرومیت زدایی در اردوهای جهادی شرکت کردند.
فرمانده سپاه ناحیه میامی یکی از وظایف سپاه پاسداران را رسیدگی به مناطق محروم دانست و گفت: علاوه بر پاسداری از انقلاب اسلامی ، رسیدگی به مناطق محروم از رسالت‌ها و اولویت های سپاه است.
فلاحتی به برنامه های هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: بیش از 90 برنامه ویژه توسط پایگاه های مقاومت بسیج از 31 شهریورماه به مدت یک هفته برگزار می شود
وی افزود: برگزاری یادواره شهدا، اعزام نمادین رزمندگان ، راه اندازی تجمع رزمندگان دفاع مقدس ، روایتگری رزمندگان ، نشست های بصیرتی و مسابقات علمی از محوری ترین این برنامه هاست.
وی گفت: برنامه های مختلف فرهنگی در مساجد، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از خانواده شهدا، غباروبی مزار شهدا و برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس با رویکرد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های این هفته است
سروان پاسدار غلامرضا جزء بستجانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی نیز درگفت و گو با ایرنا با اشاره به افتتاح 9 طرح عمرانی در منطقه کلاته های شرقی میامی افزود: این برنامه ها در قالب طرح های عمرانی ،خدمات رسانی و محرومیت زدایی با حمایت خیرین و بسیج سازندگی استان سمنان و اجرای سازه ها توسط گروه های جهادی انجام شده است .
وی با بیان این که گروه‌های جهادی در سطح شهرستان آماده خدمات‌رسانی به مناطق محروم هستند، تصریح کرد: حمایت مسئولان از این گروه‌ها می ‌تواند توسعه شهرستان ورفع محرومیت را شتاب ببخشد.
31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده و تا 6 مهر ادامه دارد.
شهرستان میامی بابیش از 40هزارتن درشرق استان سمنان واقع می باشد
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.