به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی روز دوشنبه در نشست شورای سیاستگذاری گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه سمنان افزود: در چند سال گذشته نشست های متعددی برای رفع گرفتاری های مردم استان با مسوولان ارشد کشوری و استانی برگزار کرده ایم که نتیجه برگزاری این جلسه ها برای رونق و آبادانی در سمنان باید جلوه بیشتری داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: در برگزاری گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هم باید اقدام های عملی برای حضور با شکوه مردم در این آیین ملی برنامه ریزی شود و دستگاه های اجرایی مربوط به خوبی برنامه های خود را عملیاتی کنند.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: اکنون کشور ایران در زمینه های مختلف در شرایط جنگ با دشمنان به سر می برد و دشمنان نظام با تفرقه افکنی و با استفاده از هر ابزاری درصدد منزوی کردن نظام جمهوری اسلامی هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: برگزاری باشکوه آیین گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در ماه بهمن امسال، توطئه و طرح ایران هراسی استکبار جهانی را خنثی می کند.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای منزوی کردن ایران همواره در تلاش بوده اند و این بار در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب برای ایجاد تفرقه در کشور درتلاش هستند.
آیت الله شاهچراغی گفت: برای برگزاری این آیین باید از آحاد مردم و نهادهای اجرایی مربوط نظرخواهی کرد و مراسمی در جایگاه این نظام سرافراز در استان سمنان برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: باید برای حفظ ارزش های این نظام سرافراز و مقتدر در تلاش باشیم و با اتحاد و همدلی می توان موانع پیش رو برداشت.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.