فرماندار سرخه بابیان اینکه در تلاش برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم به‌ منظور حضور سرمایه‌گذاران در این شهر هستیم، گفت: راه‌اندازی مرکز پرورش شترمرغ در سرخه کمک به اقتصاد این شهرستان است.

به گزارش ایلنا، علی مؤیدی زاده در جلسه اقتصاد مقاومتی سرخه در محل فرمانداری این شهر بابیان اینکه روند اداری و اقدامات لازم برای احداث بزرگ‌ترین مرکز پرورش شترمرغ استان، در شهرستان سرخه در حال انجام است، گفت: راه‌اندازی این واحد تولیدی در جهت افزایش زمینه اشتغال و کمک به اقتصاد شهر است.

وی بابیان اینکه می‌کوشیم تا زمینه زیرساخت‌های مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران و ایجاد واحدهای تولیدی جدید در شهرستان سرخه را فراهم کنیم، ادامه داد: امیدواریم با تلاش و همت کارآفرینان سرخه‌ای و حمایت مسئولان شاهد راه‌اندازی پرورش عقرب در این منطقه باشیم تا به ایجاد اشتغال جوانان کمک شود.

فرماندار سرخه بابیان اینکه حمایت از تولید، کارگر و عمل به اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد، توضیح داد: با توجه به اتفاقات و وقایع اقتصادی روز کشور، در راستای ارائه راهکارهای مناسب برای جلوگیری از اثرات و زیان‌های مخرب به اقتصاد منطقه و واحدهای تولیدی تلاش می‌کنیم.

مؤیدی زاده در پایان گفت: باید با اقدامات لازم بستر مناسب ادامه فعالیت واحدهای تولیدی سطح شهرستان را فراهم کنیم  تا ضمن ایجاد اشتغال جدید، اشتغال موجود شهرستان نیز حفظ و حراست شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.