به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: در شرایطی هستیم که دشمنان نظام می خواهند بذر نا امیدی را در جامعه بپاشند.
وی خاطر نشان کرد: در این شرایط حساس باید بیش از هر زمان دیگر برای رفع گرفتاری های مردم دقت نظر داشت و مسوولان دستگاه های اجرایی باید طرح های مهم اقتصادی خود را عملیاتی کنند.
وی ادامه داد: در شرایط عادی ممکن است در اجرای بعضی طرح های عمرانی وقفه ایجاد شود اما اکنون صلاح نیست در عملیاتی کردن طرح های مهم اقتصادی کندی صورت گیرد.
چاوشی با بیان اینکه باید به آینده امیدوار بود‌ گفت: با اقتدار و سرافرازی می توان از این شرایط عبور کرد.
وی تصریح کرد: اجرای طرح های اقتصادی در نقاط مختلف استان باید توجیه اقتصادی داشته باشد و در گذشته شاهد اجرایی برنامه هایی بودیم که بدون مطالعه بوده است.
چاوشی خاطر نشان کرد: با مدیریت اصولی منابع، می توان برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار گام برداشت این در حالیست که اکنون وضعیت پولی و اعتباری دولت خوب نیست و باید حداقل اعتبارها به صورت صحیح مصرف شود.
استاندار سمنان گفت: سالهاست طرح آمایش سرزمین را مطرح می کنیم اما در عمل نتوانستیم آن را اجرایی کنیم و اجرای هر طرحی باید با شرایط مختلف سنجیده و اجرایی شود.
چاوشی ادامه داد: باید از منابع به صورت مولد استفاده شود این در حالیست که در گذشته شاهد بودیم در اجرای طرح های اقتصادی جنبه تبلیغاتی معیار قرار می گرفت.
چاوشی گفت: پیشنهاد می کنم برای اجرای هر طرح، ابتدا مطالعه های محلی دقیقی صورت گیرد و ظرفیت و آینده نگری برای رفع گرفتاری های مردم در اولویت ساخت و سازهای اقتصادی باشد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.