حجت السلام و المسلمین غلامحسین مهدوی نژاد عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط کنونی آگاهی بخشی و افزایش بصیرت به مردم توسط خطیبان مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است‌.
وی با بیان این که تفاوت چندانی در راهبرد و منش دشمنان اهل بیت (ع) با متخاصمان نظام اسلامی ایران وجود ندارد، تصریح کرد: بنی امیه در جهت محو اهل بیت (ع) تلاش کرد و در زمان حاضر نیز دشمنان و استکبار جهانی به دنبال نابودی و براندازی اسلام هستند.
مهدی نژاد با اشاره به تهمت های بنی امیه به اهل بیت (ع)، خاطر نشان کرد: تهمت ها و آزار ها با ابزارها متفاوت در برهه کنونی در سطح وسیع تری به نظام ایران اسلامی وجود دارد.
وی ادامه داد: در واقع کاروان کربلا با بصیرت افزایی مردم کوفه و شام زمینه سقوط بنی امیه را بعد از مدتی فراهم کردند‌.
مدیر حوزه علمیه برادر ان استان سمنان یادآور شد: امروز در جمهوری اسلامی ایران بصیرت افزایی جامعه برای برخورد و مقابله با هجمه های استکبار و نظام سلطه امری ضروری است.
به گفته وی، ایام محرم و صفر فرصت مغتنمی در راستای تبلیغ و آگهی بخشی برای جامعه است.
مهدی نژاد ابراز داشت: مبلغان دینی باید برای روشنگری افراد جامعه تلاش کنند و جامعه را از خواسته غرب یعنی جدایی دین از سیاست مطلع سازند.
وی بیان کرد: قمه زنی و هر نوع آسیب به بدن در عزاداری ها در نگاه اسلام و شیعه منفور بوده و این شیوه به وهابیون و غربی ها که به دنبال نشان دادن چهره ای خشن از شیعه هستند، کمک می کند.
مدیر حوزه علمیه برادر ان استان سمنان با اشاره به این که مهر حسینی و عاشورا بعد از قرن ها در دل مردم زنده است، گفت: امروز حتی غیر مسلمانان معترفند که امام حسین(ع) جان، مال و خانواده خود را در راه خدا داد و خداوند نیز مهر و محبت او را در قلب مردم قرار داد.
استان سمنان یک هزار و 444 هیات مذهبی دارد که از این تعداد هفت هیات دانشجویی، 120 هیات دانش آموزی و یک هزار و 317 هیات مردمی با حضور یکهزار و 914 مداح در ایام سال و به مناسبت های مختلف فعالیت می کنند.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.