به گزارش ایرنا، محمد تقی مشهدی روز یکشنبه در همایش احیای امر به معروف و نهی از منکر در سالن اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، افزود: تضعیف اقتصاد و علم و فناوری در کشور و برهم زدن نظم، نیزاز مصداق های منکر است.
وی تاکید کرد: حفظ نظام جمهوری اسلامی و محافظت از دستاوردهای آن از بزرگترین معروف هاست و کسانی که در این راه تلاش می کنند عامل به معروف هستند.
مدیرکل بازرسی و نظارت استان سمنان بیان کرد: تضعیف ابعاد مختلف نظام جمهوری اسلامی هم از بزرگترین منکرهاست و همه باید نسبت به نهی از منکر در جامعه کوشش کنند.
مشهدی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن درصدد ایجاد جنگ روانی و تهاجم فرهنگی در کشور است، امر به معروف و نهی از منکر بهترین راهکار مقابله با دسیسه دشمنان است.
وی با اشاره به اینکه در امور شخصی افراد در خفا به منزله نهی از منکر انجام شود، تاکید کرد: نباید تجسس باید به شکلی فرهنگ سازی شود که هر منکری در افکار عمومی منفور باشد و نهی شود.
وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر فقط منحصر به حجاب و زندگی شخصی نیست.
مدیرکل بازرسی و نظارت استان سمنان اظهار داشت: تلاش برای اعتلای فرهنگ کشور، مجاهدت برای اقتدار ایران، برقراری عدالت اقتصادی و رونق بخشیدن به اقتصاد و تولید کشور، از مصداق های امر به معروف است.
به گزارش ایرنا، هفته امر به معروف و نهی از منکر همزمان با اول محرم از روز سه شنبه 20 شهریور با شعار «نهادینه سازی همه جانبه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر» آغاز شده و در طول هفته برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی با هفد ترویج این فریضه در سراسر استان درحال برگزاری است.
اکنون در کشور 10 هزار و 163 شورای امر به معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش، دستگاه های اجرایی و مسجدها وجود دارد و حدود 116 هزار و 300 نفر طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر فعال هستند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.