به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، با اشاره به 40 سال تحریم های اقتصادی، سیاسی و روانی استکبار، افزود: آمریکا و همراهانش اکنون از طریق جبهه رسانه ای وارد جنگ روانی علیه ایران اسلامی شدند.
وی بیان کرد: مقاومت و اطاعت از ولی فقیه رمز موفقیت ملت ایران در این جنگ روانی است.
وی تصریح کرد: مردم و مسوولان باید به فرموده های رهبری توجه و در عمل توصیه های ایشان را اجرایی و عملیاتی کنند.
امام جمعه سمنان یادآور شد: عملیاتی شدن راهکارهای رهبری پیروزی حتمی را نصیب ملت ایران می کند.
شاهچراغی، به حمله نیروی سپاه پاسداران به مقرر تروریست ها در اقلیم کردستان اشاره و تصریح کرد: این حمله چند پیام داشت، اول مرهمی بر زخم های شهدای مریوان بود و دیگر اینکه ایران اسلامی هیچ جنایتی را بی پاسخ نمی گذارد.
به گفته وی، این اقدام هشداری به دشمنان منطقه بود که باید هوشیار باشند و بدانند ایران اسلامی کشوری مقتدر است.
وی، گرانی های اخیر را در جامعه دردی بی درمان عنوان و اضافه کرد: رهبری مشکلات مردم را بارها به سران سه قوا متذکر شدند.
امام جمعه سمنان، با بیان این که محرم ماهی برای نزدیکی به خدا است، خاطرنشان کرد: این ماه فرصت مغتنمی برای تقویت بنیان های تقوا در انسان هاست و مردم ایران باید از عاشورا و محرم درس مبارزه همیشگی با استکبار جهانی را بیاموزند.
امام جمعه سمنان با اشاره به شهادت علی اصغر(ع) و برگزاری همایش شیرخواران در جمعه اول ماه محرم، افزود: تنها شهیدی که امام حسین (ع) در واقعه کربلا برایش نماز اقامه کرد همین شهید 6 ماهه است.
به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، 20 تا 26 شهریور، با شعار وحدت کلمه، حمایت از امت اسلامی و دشمن ستیزی با محوریت حمایت از سبک زندگی اسلامی- ایرانی و تحکیم خانواده، بیانیه ای در بین نماز قرائت شد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.