فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۱۰۰۰ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک با استان کرمان خبر داد و گفت: در این عملیات دو نفر دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار روح‌الامین قاسمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محموله مواد مخدر با هوشیاری ماموران انتظامی از رسیدن به مقصد بازماند، گفت: ماموران ستاد مبارزه‌ با‌ مواد‌مخدر استان طی چند ماه کار شبانه‌روزی بر روی شبکه حمل و ترانزیت مواد مخدر یک باند حمل مواد مخدر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه یک هزار و ۳۸ کیلو مواد مخدر شامل مرفین، تریاک و حشیش کشف شد، افزود: در این رابطه چهار دستگاه خودرو توقیف و دو نفر نیز دستگیر شدند.

قاسمی اضافه کرد: با توجه به‌قرار گرفتن سمنان در مسیر غرب-شرق و شمال-جنوب این منطقه به‌عنوان یکی از معبرهای مهم برای عبور کالا محسوب می‌شود لذا با درک این موقعیت حساس ماموران نیروی انتظامی ورودی و خروجی استان را تحت نظر دارند.

وی افزود: پس از شناسایی این باند مشخص شد قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله سنگین را از شرق کشور به پایتخت دارند که با هماهنگی پلیس کرمان در یک عملیات ضربتی قاچاقچیان در استان کرمان زمین‌گیر شدند.

قاسمی در پایان گفت: از عموم مردم تقاضا داریم چنانچه در حوزه قاچاق کالا و یا مواد مخدر با موارد مشکوکی مواجه شدید بلافاصله با نیروهای انتظامی مطلب را در میان قرار دهید تا در اسرع وقت نسبت به حل موضوع رسیدگی شود

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.