علی مجدآرا روز چهارشنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی هیات ورزش های همگانی استان سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: چشم انداز فدراسیون ورزش های همگانی ایجاد ایرانی شاداب، فعال و سالم تا سال 1404 با شرکت 50 درصد مردم کشور در ورزش های همگانی است.
وی با اشاره به سند توسعه ورزش همگانی، بیان کرد: راهبردهای این سند براساس رویکرد رهبر معظم انقلاب در ورزش همگانی بوده و در سند توسعه ورزش همگانی بیش از 80 طرح مختلف اجرایی به منظور گسترش این ورزش در استان ها تدارک دیده ایم.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی تصریح کرد: 14 طرح توسعه ورزش همگانی از مجموع این طرح ها در استان سمنان به صورت آزمایشی اجرا می شود.
مجدآرا با اشاره به شورای راهبردی فدراسیون و حضور قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در ورزش در این شورا خاطر نشان کرد: تمامی تصمیم ها با همکاری آموزش و پرورش برای ترغیب دانش آموزان به ورزش همگانی در این شورا گرفته می شود.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور یادآور شد: طر ح های همیار ورزشی و پوشش لباس های ورزشی در مقطع ابتدایی به منظور گسترش ورزش همگانی در مدرسه ها از جمله همکاری های این فدراسیون و آموزش و پرورش است.
به گفته مجدآرا، تعامل و هم افزایی مناسبی بین فدراسیون ورزش های همگانی و وزارت آموزش و پرورش وجود دارد‌.
مجدآرا ادامه داد: 30 میلیارد ریال اعتبار سالانه این فدراسیون است که بیشتر آن از طریق حامیان مالی و درآمد های هیات ها جذب می شود.
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: هیات های استانی با اتخاذ تدابیر درست و برنامه ریزی به خودکفایی مطلوبی دست یافته و مشکلی در تامین اعتبارات سالانه در سطح استان ها وجود ندارد و 20 درصد از کل اعتبارها به استان ها تعلق می یابد.
به گزارش ایرنا، علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی روز چهارشنبه در نشست مجمع عمومی هیات ورزش های همگانی استان سمنان حضور یافت و دفتر هیات ورزش همگانی شهرستان سمنان را افتتاح کرد.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.