مهدی جمال عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره رقابت ها با شرکت 104 کودک و نوجوان هشت تا 14 سال عضو مجتمع و مراکز فرهنگی‌- هنری سمنان، شهمیرزاد، مهدی شهر و سرخه برگزار شد.
وی بیان کرد: 53 گروه طی روزهای 17 تا 19 شهریور 1397 در مجتمع فرهنگی- ‌هنری کانون سمنان با هم به رقابت پرداختند و در پایان، 9 گروه دو نفره به مرحله نهایی راه یافتند.
جمال با اشاره به اجرای این مسابقه با نظارت کارشناس ‌مسوول فرهنگی، هنری و ادبی و داوری کارشناس انفورماتیک و یکی از اعضای ارشد کانون پرورش فکری کشور، خاطرنشان کرد: یادگار شکوهی و محمد جواد ادهم اعضای مرکز فرهنگی- ‌هنری کانون سرخه، امیر عمادی، ماهان تولی، امید ملا کاظمی، محمد شربتدار و مهدی کشاورز اعضای مجتمع فرهنگی- ‌هنری کانون سمنان و امیرحسین صادقی و امیرحسین لشکرو اعضای مرکز فرهنگی- ‌هنری شماره یک کانون سمنان، به‌ عنوان برگزیدگان مرحله اول رقابت های بازی‌ های رایانه ‌ای ایرانی- اسلامی معرفی و برای رقابت به مرحله نهایی دعوت شدند.
مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: محمد پارسا زندی‌ مقدم، علیرضا نجم‌الدین، سید ایلیا مرتضوی، مرتضی علی کربلائیان، رضا کاشفی، ابوالفضل کوهزادی و حسین کشاورز، اعضای مرکز فرهنگی- ‌هنری شماره دو کانون سمنان و آرمین ذوالفقاری و مهدی کرمانی اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون شهمیرزاد‌ نیز به عنوان دیگر نفرهای برگزیده مرحله اول رقابت های بازی‌ های رایانه ‌ای ایرانی- اسلامی معرفی و برای رقابت به مرحله نهایی دعوت شدند.
جمال، هدف از برگزاری این رقابت را تقویت هویت ملی، حمایت از کالای ایرانی، آشنایی کودکان و نوجوانان با محصولات فرهنگی، پرورش تفکر و تقویت کار گروهی و ایجاد شور و نشاط عنوان و تصریح کرد: این دوره از مسابقات با شعار «خوب زندگی کردن، تمرین می‌ خواهد» در راستای تمرین زندگی و تقویت قدرت حل مساله در کودکان و نوجوانان برنامه ریزی و اجرا شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان ادامه داد: مرحله نهایی و اختتامیه نخستین دوره بازی ‌های رایانه ‌ای، 14 تا 20 مهر امسال همزمان با هفته ملی کودک، طی ویژه‌ برنامه‌ ای با حضور اعضای کودک و نوجوان و والدین آن ها برگزار می‌ شود.
به گزارش ایرنا، 42 هزار و 851 کودک و نوجوان در مراکز 24 گانه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان عضویت دارند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.