به گزارش ایرنا، سرهنگ حسن سلامی عصر یکشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استانداری سمنان افزود: در شرایطی که دشمن در حال ایجاد جنگ روانی در کشور است تقویت روحیه مقاومت و همدلی با یادآوری ارزش های دفاع مقدس رمز موفقیت است.
وی ادامه داد: دفاع مقدس بیانگر فرهنگ، عزت و اقتدار ایران و پرداختن به همه زوایای دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای پرداختن به ارزش هاست.
وی از جنگ تحمیلی به عنوان جنگ جهانی کوچک یاد کرد و اظهار داشت: رمز موفقیت در دفاع مقدس وحدت و انسجام همه اقشار مختلف جامعه با یکدیگر بوده است.
سلامی اضافه کرد: هشت سال جنگ تحمیلی میراث گران قیمت برای ملت ایران است چرا که مردم غیور این مرز و بوم پیروزی را با ایمان و روحیه مجاهدت در راه خدا بدست آوردند.
وی یادآور شد: قدرت و سلاح نظامی عامل پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی نبوده است.
به گفته سردار سلامی دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی حاصل فداکاری جوانان و مجاهدان بوده است.
وی بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاکید و تصریح کرد: یکی از اهداف زنده نگه داشتن دفاع مقدس انتقال ارزش ها به نسل جوان است.
وی خاطر نشان کرد: انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان باید محور اصلی برنامه ریزی ها باشد و مسوولان در برگزاری برنامه ها با محوریت جوانان اهتمام ویژه داشته باشند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و برگزاری رژه در شهرستان ها را از برخی برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، در این نشست که با حضور سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و شماری از مسوولان استان سمنان برگزار شد، چگونگی برگزاری هرچه باشکوه تر هفته دفاع مقدس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
روز 31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
استان سمنان سه هزار شهید و بیش از هفت هزار و 500 جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.