به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: در شرایطی که دشمن برای القای نا امیدی در کشور تلاش می کند برخورد قاطعانه با مجرمان و جنایتکاران زالو صفت موجب امیدواری مردم می شود.
وی ادامه داد: مجرمان بدبینی و بی اعتمادی را در کشور گسترش می دهند و با این کار خود دشمن را در جنگ بزرگ تبلیغاتی و اقتصادی علیه ایران کمک می کنند.
وی تاکید کرد: برخورد با مجرمان باید به مردم اطلاع رسانی شود و مجریان، قانون گذاران و مسوولان کشور با تلاش مضاعف در پی بهبود وضعیت و حل مشکلات مردم باشند.
مهدوی نژاد یادآور شد: دشمن در پی بزرگ نمایی مشکلات کشور برای نشان دادن بن بست است اما باید بداند بن بست برای کشوری که به خداوند، امام زمان (عج) و ولی فقیه تکیه کرده وجود ندارد.
وی گفت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا همواره زمینه ای فراهم کنند تا نظام را به زیر سووال ببرند.
وی اظهار داشت: مسوولان با حل مشکلات و رفع نیازها نقش مهمی در خنثی سازی و کم اثر کردن تبلیغات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و باید در این زمینه بیش از پیش کوشا باشند.
امام جمعه موقت سمنان گفت: رویکرد مقام معظم رهبری از بیان اقتصاد مقاومتی تقویت بنیه اقتصادی کشور برای بی ثمر کردن توطئه های دشمنان بوده است.
وی اضافه کرد: متاسفانه این راهبرد در کشور به خوبی محقق نشده و حمایت از کالای ایرانی و اعتماد به تولیدات داخلی وجود نداشته است و امروز شاهد برخی مشکلات هستیم.
مهدوی نژاد در پایان با اشاره به 17 شهریور سال 1357 و به شهادت رسیدن صدها تن از مردم بی گناه در میدان شهدا تهران افزود: تاریخ و ملت ایران هیچگاه جنایت رژیم طاغوت را فراموش نخواهد کرد.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.