سرهنگ تقی کبیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اتوبوسی که از استان مرکزی به سمت مشهد در حرکت بود ساعت چهار و 15 دقیقه صبح امروز در کیلومتر 50 محور سمنان به دامغان واژگون شد.
وی خاطر نشان کرد: این اتوبوس 48 سرنشین داشت که به علت بی توجهی راننده به جلو، پس از منطقه آبخوری از جاده خارج و در قسمت دهنه پل متوقف شد و با جراحت 12 مسافر همراه بود.
کبیری اضافه کرد: مصدومان واژگونی این اتوبوس توسط عوامل امدادی و اورژانس به بیمارستان های کوثر سمنان و ولایت دامغان منتقل شده اند و مراحل درمانی آنان ادامه دارد.
رئیس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها در صورت توجه به قوانین و هشدارهای پلیس، مانع بروز این گونه سوانح می شوند و جان هموطنان و زائران نیز به خطر نمی افتد.
در آخرین موج مسافرت ها در دهه کرامت و امامت، حوادث جرحی در جاده های سمنان 17 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.
پلیس راه در آستانه آخرین موج مسافرت ها در پایان تابستان، از هموطنان خواسته است نهایت توجه در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته باشند و به ویژه از تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
در محورهای مواصلاتی استان سمنان 54 دوربین ترافیکی ثبت تخلفات وجود دارد.
6103/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.