به گزارش ایرنا ، محمدرضا واعظ مهدوی در ششمین اجلاس سراسری مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر به میزبانی شهرستان میامی بااشاره به شرایط کنونی کشور افزود: محور اعتقادی ما ، تلاش برای عدالت و پیروزی حق علیه باطل بوده و وعده خدا پیروزی حق و نابودی باطل است که پایداری در این خط آرمانی است که به آن وابستگی، اعتقاد و ایمان داریم .
وی نابرابری‌های اجتماعی و فاصله‌های بسیار را بزرگترین معضل جامعه دانست وتصریح کرد: تا زمانی‌ که وضعیت به این شکل باشد نمی‌توان از قشرمحروم به طورشایسته حمایت کرد ، همه باید برای تحقق عدالت گام برداریم .
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشور با اشاره به رشد پوشش بیمه ای درکشور افزود: ازابتدای امسال بیش از 177 هزار نفر بیمه شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدقابل توجهی داشته ، برای پوشش کامل بیمه ای باید جهادی عمل شود.
واعظ مهدوی با ابراز امیدواری بر این که، کارها گسترده‌تر و وسیع‌تر انجام شود تا میزان تعهد بیمه محقق گردد، ادامه داد: لازم است تمامی سازمان‌ها برای افزایش ضریب اعتماد و آرامش مردم تلاش کنند و اقدام هایی برای کاهش نابرابری‌ها صورت پذیرد.
مدیرعامل صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستاییان وعشایرکشورافزود: بیمه پایه بیمه‌ای همگانی برای حمایت و حفاظت از نیروی کار محسوب می‌شود و اهتمام بر گسترش بیمه روستاییان، حرکت در مسیر اصلاح ساختار، تعادل‌ بخشی میان منابع و مصارف است .
واعظ مهدوی پوشش از کارافتادگی ، بازنشستگی ، فوت و بیماری را از خدمات بیمه‌ها دانست و اظهارداشت : این صندوق بسترمناسبی برای افراد فراهم کرده است تا در سنین جوانی به این صندوق بپیوندند واز این طریق بتوانند علاوه بر فراهم شدن ضریب ایمنی، دوران سالمندی مستمری دریافت کنند.
یک هزار و 800 خانوار روستایی و عشایری استان سمنان از خدمات صندوق اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر بهره مند می باشند.
شهرستان میامی باجمعیتی بیش از 40 هزارتن درشرق استان سمنان قرار دارد.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.