به گزارش ایرنا، احمد همتی روز شنبه در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی سمنان، افزود : کتابخوانی یکی از راه های رسیدن به عقلانیت و علم است.
وی ادامه داد : باید عقلانیت و علم به دور از احساسی عمل کردن در برنامه ریزی در زمینه های فرهنگ، هنر، اقتصاد و صنعت سرلوحه قرار بگیرد.
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس تصریح کرد : ائمه معصومین(ع) همواره در تلاش بودند تا با نشان دادن راه عقلانیت و علم جامعه را به سمت رستگاری هدایت کنند.
وی اضافه کرد : جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی است که در کنار معرفی فرهنگ رضوی می توان از آن در پیشبرد جامعه به سمت علم و عقلانیت استفاده کرد.
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس خاطر نشان کرد : سمنان به عنوان دارالمرحمه و منطقه ای در مسیر گرامیداشت زائران امام رضا (ع) نشان داده است همواره در مسابقات رضوی نیز خوش درخشیده است.
به گزارش ایرنا ، هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج سبک زندگی رضوی ، آشنایی با سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان سمنان همزمان با سراسر کشور آغاز و اکنون به پایان رسیده است.
سال گذشته از استان سمنان 30 هزار و 858 تن و امسال 37 هزار و 978 تن در این جشنواره شرکت کردند که آمار نشاندهنده رشد 23 درصدی تعداد شرکت کنندگان است.
در این آیین از 69 تن از برگزیدگان، با حضور سید شهاب الدین چاوشی استاندار، فرمانداران و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی استان و نویسندگان و اصحاب قلم تجلیل شد.
بیش از 61 هزار نفر در کتابخانه های عمومی استان سمنان عضویت دارند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.