به گزارش ایرنا ، سرهنگ علی واحدی پیش از خطبه های نماز جمعه سمنان افزود: این مجموعه با نگاه فراملی و با درایت رهبر انقلاب برای امنیت بیش از پیش این نظام سرافراز گام بر می دارد.
وی تصریح کرد: پدافند هوایی با وجود محدودیت های فراوان و تحریم ها ، رویکرد خودکفایی را در دستور کار قرار داده و با استفاده از فناوری و توان داخلی برای عزت مردم و نظام تلاش می کند.
جانشین مرکز آموزش قرارگاه پدافند هوایی سمنان گفت: اکنون رادارهای نوین با توان داخلی در این مجموعه ساخته شده و نیازهای کشور به دست جوانان تامین می شود.
وی تصریح کرد: حفاظت از محدوده هوایی کشور در برابر تجاوزهای احتمالی استکبارجهانی و دشمنان منطقه ای به این مجموعه خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی سپرده شده که به هیچ عنوان اجازه رخنه به مرزها داده نمی شود .
سرهنگ واحدی با بیان این که نیروهای خدوم پدافند هوایی کشور با هماهنگی نیروهای مسلح در سال های گذشته از مرزهای ایران اسلامی به خوبی محافظت کردند، افزود: با رویکرد حکیمانه رهبر انقلاب و تلاش مجاهدانه نیروهای امنیتی کشور، تجاوز به حریم مرزی کشور، به رویای دشمنان تبدیل شده و سربازان ایران اسلامی نمی گذارند مرزهای امن کشور، ناامن شود.
دهم شهریور سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) نامگذاری شده است.
7339/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.