به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری عصر چهارشنبه در نشست با صنعتگران و کارآفرینان گرمسار در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان در استان سمنان، افزود: در شرایط حساس کشور دلیلی برای ناامید کردن مردم وجود ندارد.
وی اظهارداشت: منتقدان بدون تحقیق و دانش در رابطه با موضوعی خاص، درصدد ضربه زدن به دولت هستند اما در بلندمدت آنچه را که دشمنان می خواهند را انجام می دهند.
وی خاطرنشان کرد: تمام دولت های معتبر جهان در تحریم های یک جانبه آمریکا در کنار ایران هستند و به یقین کشور از این‌ مشکلات به سلامت بیرون‌ می آید.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: کشور در زمان حاضر به سرمایه گذاری در بخش صنعت نیاز دارد و باید با پاشیدن بذر امید در کشور برای توسعه ایران اسلامی گام برداشت.
شریعتمداری ادامه داد: بسته های حمایت از تولید تهیه شده و در آینده نزدیک تقدیم‌ هیات دولت می شود که در قالب آن مساعدت های فراوانی با صنعتگران می شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: این وزارتخانه با انجمن های صنایع در مناطق مختلف کشور هم افزایی بسیار خوبی دارد و روزانه مشکلات واحدهای تولیدی در نقاط مختلف ایران رصد می شود.
شریعتمداری اضافه کرد: در آینده نزدیک طرح های تسهیلاتی مهمی برای رونق اقتصادی در کشور به واحدهای صنعتی پرداخت می شود و امید داریم‌ با اقدامات پیشگیرانه، مشکلات این بخش از اقتصاد کشور برطرف شود.
به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفری یک روزه به مناسبت هفته دولت، افتتاح طرح صنعتی و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و نشست با صنعتگران و کارآفرینان را در گرمسار و همچنین و در شهرستان سمنان افتتاح 2 طرح صنعتی و بازدید از یک واحد تولیدی را در برنامه دارد.
امسال درهفته دولت 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در استان سمنان به بهره برداری می رسد.
یک هزار و 600 واحد تولیدی و صنعتی شامل 64 درصد از کل واحدهای تولیدی استان سمنان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قرار دارد و برای بیش از 28 هزار نفر اشتغال‌زایی شده است.
در استان 702 هزار نفری سمنان، 2 هزار و 10 واحد صنعتی فعال است.
6103/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.