به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، روز چهارشنبه، در سفری یک روزه به مناسبت هفته دولت، در شهرستان گرمسار افتتاح یک طرح صنعتی، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و نشست با صنعتگران و کارآفرینان و در شهرستان سمنان افتتاح 2 طرح صنعتی و بازدید از یک واحد تولیدی را در برنامه دارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر چهارشنبه در استان سمنان، ابتدا در شهرستان گرمسار، بهره برداری از واحد تولیدی مهربان الیاف را با سرمایه گذاری حدود 173 میلیارد ریال و ظرفیت تولید 34 هزار تن انواع گونی پلی پروپیلن و اشتغالزایی حدود 50 نفر در برنامه دارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بازدید می کند و در نشست با صنعتگران و کارآفرینان حضور می یابد.
محمد شریعتمداری در ادامه سفر یکروزه خود به استان در سمنان، از خط تولید شرکت عقاب افشان در شهرک صنعتی بازدید می کند و طرح توسعه شرکت شیمیایی کلران با ظرفیت تولید سالانه 15هزار تن کلرور کلسیم و 19 هزار و 800 تن سود سوزآور مایع را با سرمایه گذاری حدود 270 میلیارد ریال با اشتغالزایی برای 50 نفر را افتتاح می کند.
محمد شریعتمداری سپس خط تولید جدید شرکت خودروسازی فردا را در شهرک صنعتی سمنان بهره برداری می کند که خط تولید سالانه 100 هزار دستگاه خودروی سواری رده ب با اشتغالزایی برای 175 نفر است.
این خط تولید خودرو با سرمایه ثابت یکهزار و 125 میلیارد ریال و سرمایه در گردش 40 میلیارد ریال را اندازی شده است.
امسال درهفته دولت 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در استان سمنان در حال بهره برداری است.
در استان سمنان 2 هزار و 10 واحد صنعتی و معدنی فعالند که سهم 51 درصدی در اشتغالزایی استان داشته اند، به مناسبت هفته دولت 6 طرح صنعتی و معدنی با اشتغالزایی برای 450 نفر در استان سمنان افتتاح شد.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.