بسمه تعالی 


«تمام رسانه‏ ها مربى یک کشور هستند؛ باید تربیت کنند کشور را، افراد یک کشور را»(امام خمینی- صحیفه امام،ج‏7، ص3222 )

بدون شک نقش تبلیغات در نشان دادن مسیر حقیقی و بازگشت انسان به فطرت خود و انتخاب راه درست و تربیت صحیح،نقشی محوری و اساسی است. از آنجا که پیشرفت شگفت انگیز ابزارهای ارتباطی و وسائل تبلیغاتی و تأثیرات اجتماعی ناشی از آن سرنوشت جامعه بشری را دستخوش تحولات مداوم کرده است، طبیعی است که سرعت این تحولات، مخاطراتی هم در جهت سعادت و تربیت جامعه
 بشری همراه داشته باشد. لیکن در صورت قرار گرفتن دربستری از صداقت و درستی و داشتن جهت صحیح می تواند به فرصتی مناسب تبدیل شود. 


اعتقاد راسخ داریم که اصلی ترین راه و سالم ترین دستمایه برای بهره گیری درست از این موقعیت، در اسلام ناب محمدی و فرهنگ انسان ساز آن قرار دارد که میزان آن قرآن کریم و عترت و تبلور آن در عصر کنونی در سیره و روش و بیان امام خمینی دست یافتنی است. 


با توجه به این مهم و بر اساس مأموریت ذاتی معاونت پژوهشی موسسه به منظور حفظ و نشر مطالب حضرت امام و اندیشه های بلند آن حضرت، در کنار انجام وظایف دیگر، با راه اندازی دفتر "پایش و رصد" نشریات و رسانه های صوتی و تصویری و شبکه های مجازی به منظور جلوگیری و اصلاح سوء استفاده های احتمالی و جعل و تحریفهای خواسته و یا نا خواسته در این خصوص، دامنه تلاش خود را به بررسی این رسانه های مزبور هم گسترش داده است. براین اساس از کاربران محترم و فرهیخته رسانه ها انتظار دارد با ارسال شبهات و ابهاماتی که در متن و محتوای فضای رسانه ای در این زمینه برخورد می کنند و نیز نظرات و پاسخهای خود، در این امر مهم ما رایاری رسانند. پیشاپیش سپاس و قدردانی خود را تقدیم می دارد. 



معاونت پژوهشی مؤسسه

تنظیم ونشر آثار امام خمینی(س)



تلفن:02122280037 و 22281468 021

آدرس : تهران – خیابان شهید باهنر – سه راه یاسر – کوچه سوده- نبش شمیرا- شماره 5 – مؤسسه تنظیم و نشر
آثار امام خمینی(س) – طبقه 5 – معاونت پژوهشی- اتاق511 

ایمیل: pajooheshi@icpikw.ir 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.