گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

فتاح: دوری از خط امام خسران است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (س) با بیان این‌که امروز نقش و جایگاه اندیشه‌ها و منش امام در جامعه ضعیف است، گفت: دلیل این امر قصور و کوتاهی همه ما است درحالی‌که دور شدن از راه امام خسران است.

پرویز فتاح در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری جماران در خصوص نقش و جایگاه اندیشه‌ها و منش حضرت امام خمینی (س) در رسانه‌های کشور گفت: به اعتقاد من امروز نقش این اندیشه‌ها در جامعه میزان لازم نیست و این کوتاهی و قصور همه ما است.

وی ادامه داد: ما باید بدانیم که هرچه چیزی که ما امروز داریم از امام داریم. امنیت ما، شکوه و عزٌت ما همه‌چیز ما از امام است. ما بسته به موی امامیم و بر سر خوان امام نشسته‌ایم و دوری از این راه  خسران است.

فتاح با تأکید بر این‌که دور شدن از این راه اشتباهی است که همه ما مرتکب آن می‌شویم، گفت: باید امام را فراموش نکنیم و هرچه به امام نزدیک‌تر باشیم، هم در این دنیا و هم در آن دنیا عزٌت پیدا می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد ضمن بیان این‌که خیلی‌ها مدعی هستند که راه امام را می‌روند، اظهار کرد: اما ادعا با عمل خیلی فرق می‌کند. راه، روش و گفتار ما باید مطابق اندیشه‌های امام باشد نه این‌که در لفظ از امام بگوییم و در عمل کار دیگر کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.