بخش بین‌الملل مُد و لباس فجر فراخوان داد

بخش بین الملل هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر فراخوان داد و در نظر دارد با اضافه کردن بخش ویژه رقابتی به بخش‌های مختلف به نفر اول طاووس طلایی اهدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به نقل از روابط عمومی بخش بین الملل جشنواره مد و لباس فجر، در متن فراخوان این بخش از جشنواره آمده است: «از آن جا که زبان هنر در عرصه بین‌الملل، فرصت بیان ارزش‌های دینی، اسلامی و گفتمان‌های بین المللی را فراهم می‌سازد، با عنایت به تبلیغات منفی رسانه‌های غربی علیه ایران و اسلام، انجام فعالیت‌های مختلف به خصوص در زمینه‌های فرهنگی و هنری بویژه مد و لباس اسلامی و فعالیت‌های بانوان هنرمند ایرانی ما را قادر خواهند ساخت تا  پیوندی ناگسستنی میان  جهانیان و  اسلام برقرار سازیم و با حضور موفق خود، زمینه ساز روشن شدن افکار عمومی نسبت به ذخایر فرهنگی – هنری ایران و نقش ایران اسلامی در تمدن اسلامی باشیم. »

این امر با فرض زمینه و شرایطی از جمله ایجاد انگیزه برای حضور طراحان در عرصه های بین المللی، ایجاد انگیزه برای طراحان جهت ورود به بازارهای بین المللی، ایجاد ارتباط وسیع تر و موثرتر میان دبیرخانه بخش بین الملل و طراحان فعال در عرصه بین الملل، ایجاد پلی برای ارتباط هرچه بیشتر طراحان با بخش بین الملل جشنواره و حضور فعال در این بخش، شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات موجود بین المللی در حوزه طراحان و فعالان حوزه مد و لباس اسلامی، رونق بخشیدن به بخش بین الملل از راه رقابتی و مسابقه‌ای، ایجاد جذابیت رسانه‌ای، تشویق طراحان برای حضور هرچه بهتر در برنامه‌های بین المللی در طول سال انجام می‌شود.

بر این اساس، از کلیه طراحان و فعالان حوزه بین الملل دعوت شده تا رزومه بین المللی خود را تا پنجم اسفندماه ۹۶ به دبیرخانه ارسال کنند. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت iif-iran.com مراجعه کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید