فواید مصرف خمیردندان گیاهی خوردنی!

محققان کشور اخیرا در مطالعات خود با استفاده از گیاهان دارویی خمیر دندانی با قابلیت خوردن و درمان بیماری‌های عفونی دهان و دندان عرضه کردند که می‌تواند به مدت طولانی دهان را خوشبو کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با توجه به مشکلات خمیردندان‌های  فعلی این محققان با استفاده از ترکیبات کاملا گیاهی، خمیردندانی را عرضه کردند که ترکیبات آن دارای خاصیت درمانی برای دهان، دندان و بیماری‌های مربوط به دهان و دندان است.

این خمیردندان می‌تواند در کاهش بعضی از بیماری‌های ناشی از میکروب‌ها و باکتری‌های موجود در دهان، مفید باشد. با توجه به گیاهی بودن مواد به کار رفته در این خمیر دندان، مصرف‌کننده می‌تواند خمیردندان را بخورد. این عمل در درمان بعضی از امراض، مفید است.

در این اختراع سعی شده تا تمام مواد شیمیایی موجود در خمیردندان فعلی که در بازار موجود است، حذف شود. در ترکیب مواد به کار رفته در این خمیر دندان از گیاهان دارویی استفاده شد که مفید بودن آنها به اثبات رسیده است.

نحوه ترکیب این مواد به صورت‌های از پیش تعیین شده و با در نظر گرفتن حجم تیوپ خمیردندان است.

از مزایای این اختراع می‌توان به مواردی چون نداشتن مواد شیمیایی موجود در خمیردندان‌های فعلی، میکروب‌زدایی، قابلیت خوردن همه مواد به کار رفته در این خمیردندان، استفاده برای تمام سنین، قابلیت استفاده در تمامی دماها، از بین بردن عفونت‌های دهان و دندان و لثه، خوشبوکردن دهان برای مدت طولانی، درمان عفونت‌های سینه، سم‌زدایی از بدن و افزایش ترشحات بدن اشاره کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید