حضور ۵۰۰ زوج از اساتید دانشگاه در مراسم ازدواج دانشجویی

مدیر طرح ملی بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه های سراسر کشور با اشاره به آغاز مرحله دوم اعزام زوج های دانشجو به مشهد مقدس از ثبت نام حدود ۴۷۰ زوج از اساتید در این دوره خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین جوادی گفت: مرحله دوم اعزام زوج های دانشجو به مشهد مقدس از روز گذشته ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۷ اردیبهشت ۹۶۶ ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ۲۹ فروردین ماه نیز زوج های دانشجوی استان خرسان رضوی در قالب ۷ کاروان به شمال کشور اعزام می شوند.

مدیر طرح ملی بیستمین مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه های سراسر کشورگفت: استارت بیستمین دوره ازدواج دانشجویی از ۲۵ آذر ۹۵ زده شد ۱۳ هزار زوج دانشجو در قالب ۱۹ کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند و در مرحله دوم نیز ۷ هزار زوج دانشجو در قالب ۷ کاروان اعزام خواهند شد.

جوادی یادآورشد : حدود ۲۸ هزار زوج دانشجو و حدود ۴۷۰ زوج از اساتید در این دوره ثبت نام کردند.

مدیر مرکز فرهنگی اردوهای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور یادآور شد: برنامه ها در سه گروه برنامه های ویژه حرم مطهر، کارگاه های آموزشی و نیز برنامه های فرهنگی متنوع برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه قبل و بعد از این مراسم نیز زوج های دانشجو با استفاده از سایت ستاد ازدواج دانشجویی به آدرسezdevaj.org و مرکز آموزش مجازی نهاد به آدرس ec.nahad.ir  از آموزش های تکمیلی نیز بهره مند می شوند.

جوادی افزود: برنامه های معنوی و سخنرانی کارشناسان مذهبی برجسته کشور در برنامه حرم، برگزاری کارگاه های کاربردی با موضوعات بنیان روانی زن و مرد و کارگاه بهداشت روابط جنسی توسط اساتید حوزه خانواده، مسابقات قرآنی و فرهنگی از جمله این برنامه هاست، ضمن آنکه در هتل‌های محل استقرار زوج‌های دانشجو مشاورینی جهت ارائه مشاوره مستقر می شوند تا در صورت نیاز، زوجین از مشاوره و راهنمایی آنان استفاده کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید