جی پلاس؛

معایب دستگاه قهوه ساز؟ / کدام قهوه سازها بهتر و بهداشتی تر هستند؟

سعی کنید هنگام تهیه قهوه از هرگونه قطعه پلاستیکی خودداری کنید، زیرا این ماده می‌تواند حاوی هزاران ماده شیمیایی باشد که درون نوشیدنی شسته شوند، به ویژه در صورت تماس با مواد داغ و اسیدی مانند قهوه؛ این مساله یکی از معایب دستگاه قهوه ساز است!

لینک کوتاه کپی شد

جی‌پلاس به نقل از گاردین: قرارگرفتن منظم در معرض کهکشان مواد شیمیایی که در زندگی روزمره خود با آن مواجه می‌شویم، یک خطر بالقوه برای سلامتی است. در انتخاب ابزارهایی که به طور روزانه در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند، باید با دقت و آگاهی بیشتری عمل کرد. 

تام پرکینز، Tom Perkins ، پژوهشگر گروه رسانه ای گاردین در تحقیقی درباره مواد شیمیایی موجود در ظروف آشپزخانه نوشت:

معایب دستگاه قهوه ساز؟

سعی کنید هنگام تهیه قهوه از هرگونه قطعه پلاستیکی خودداری کنید، زیرا این ماده می‌تواند حاوی هزاران ماده شیمیایی باشد که می‌تواند درون نوشیدنی شسته شود، به خصوص در صورت تماس با مواد داغ و اسیدی مانند قهوه.

کدام قهوه ساز ها بهتر و بهداشتی هستند

اکثر قهوه سازهای برقی عمدتاً از پلاستیک ساخته شده اند، اما من از فرنچ پرس استفاده می‌کنم. باید پرس شیشه ای بیابید که فیلتر پلاستیکی روی درب نداشته باشد. یکی دیگر از گزینه‌های خوب، شیشه‌هایی است که فاقد اجزای فولاد ضد زنگ است، فولاد ضدزنگ می‌تواند حاوی نیکل باشد. من همچنین به جای فولاد ضد زنگ ،از کتری شیشه ای استفاده می‌کنم تا از شسته شدن هر نیکل، فلزی که معمولا در فولاد ضد زنگ استفاده می‌شود، جلوگیری کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید