چگونه کیفیت زندگی افراد بالا می‌رود؟

رئیس بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری شیراز با گرامیداشت هفته ملی سلامت روان، مشارکت و مسئولیت پذیری همه افراد جامعه در تامین سلامت روان را موجب ارتقای کیفیت زندگی و بالندگی افراد جامعه دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دکتر «لیلا رازقیان جهرمی» با بیان اینکه هجدهم تا بیست و چهارم مهر به عنوان هفته ملی سلامت روان نامگذاری شده است، هدف از نامگذاری این هفته را ارتقای و افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسایل بهداشت روان و آگاهی از سلامت روان برای همگان دانست.

بهداشت نیوز نوشت؛ او افزود: بدون تردید این هفته فرصت مغتنمی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها و دستاوردها و انتظارات موجود، برای پاسخگویی به هنگام و شایسته نیازهای سلامت روان آحاد جامعه و در قالب یک برنامه منسجم و کلان، همراه با سایر دستگاه های مسوول در مسیر ارتقای سلامت روان مردم گام برداریم.

دکتر راقیان جهرمی با بیان اینکه سلامت روان، امروزه نه تنها ابعاد مختلف فردی و اجتماعی را در بر می‌گیرد، بلکه تبدیل به یک اصل و فرآیند جهانی شده است، بر اهمیت مشارکت و مسوولیت پذیری همه افراد در تأمین سلامت جامعه تاکید کرد و گفت: این دستاورد مهم موجب ارتقای آگاهی‌ها و سواد سلامت شده و بهبود کیفیت زندگی و بالندگی جامعه را به همراه دارد.

رئیس بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری ادامه داد: دستیابی به این مهم، نیازمند برنامه ریزی های کارشناسانه، همبستگی بیشتر کشورها در زمینه تحقق برنامه ها و رشد دانش و آگاهی مردم در این زمینه است تا نسل های آینده ما نیز از امکان زندگی سالم برخوردار باشند.

او افزود: بیمارستان اعصاب و روان استاد محرری به عنوان یکی از متولیان سلامت فردی و اجتماعی، به مدد حضور مشاوران و روانشناسان متخصص و از طریق ارائه خدمات روانشناسی و آموزش های تخصصی به افراد نیازمند و در معرض آسیب و یا آسیب دیده از قبیل افراد دارای اعتیاد و معلولان، برای ارتقای سلامت روان و سلامت اجتماعی جامعه هدف، به صورت تخصصی و همدلانه تلاش می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید