به گزارش ایرنا، معصومه ابتکار روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از شرکت دادلی شهد شیرین کام زنگان افزود: دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات اساسی و زیر بنایی برای رشد اقتصادی و بهبود تولید و تنظیم بازار انجام داده است.
وی یادآورشد: در نتیجه این اقدامات در تمام شاخص ها شاهد رشد و بهبود اقتصادی بودیم و اگر طی ماه های گذشته شرایط تغییر کرده ناشی از بروز عوامل بیرونی است.
ابتکار اظهار داشت: اقتصاد ایران با تمام شرایط و شاخص های بین المللی اقتصادی رو به رشد بوده و استان زنجان هم یک نمونه عینی از این اقدامات دولت در سطح ملی است.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: شاخص های این استان در زمینه آسیب های اجتماعی، نشاط، کاهش اعتیاد و بیکاری نشان از برنامه ریزی خوب در حوزه های مختلف دارد.
وی خاطرنشان کرد: اگر با توجه به ظرفیت هایی که در سطح استان ها هست برنامه ریزی شود به حتم می توان در زمینه کاهش بیکاری و آسیب های اجتماعی نتیجه گرفت.
ابتکار ادامه داد: حضور مردم و بخش خصوصی در این زمینه مورد توجه و حمایت دولت است و بدون شک در نبود مشارکت بخش خصوصی نمی توان به موفقیت دست یافت.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بخش خصوصی به آرامش فضای اقتصادی کشور و اینکه تمام فعالیت ها در کشور برای حفاظت از سرمایه و فعالیت های این بخش انجام می شود، اعتماد دارد.
وی اضافه کرد: با وجود شرایط سختی که به اقتصاد کشور تحمیل می شود امیدواریم بتوانیم روند حمایت از تولید را ادامه دهیم و تولید محصول با کیفیت را هم مد نظر داشته باشیم.
ابتکار افزود: در کنار مباحث تولید باید موضوع محیط زیست هم مد نظر قرار گیرد و هر شخصی وظیفه خود را در قبال آن انجام دهد.
شکلات شرکت دادلی شهر شیرین کام زنگان برای راه اندازی خط تولید انواع شکلات در طعم ها و اندازه های مختلف روز دوشنبه در سومین روز از هفته دولت با حضور معصومه ابتکار افتتاح شد.
برای راه اندازی این شرکت 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و با بهره برداری از آن برای 75 نفر اشتغالزایی می شود.
این شرکت در مرحله بعد بنا دارد سرمایه گذاری و اشتغال خود را 2 برابر کند تا ظرفیت تولید فعلی روزانه 15 تن شکلات را به 30 تن برساند.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.