مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از واگذاری بیش از ۳۰ واحد مسکونی مددجویی به معلولین در هفته دولت خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رباب موحد مدیر روابط‌عمومی بهزیستی استان زنجان امروز با اعلام این خبر ، اظهار کرد: بهزیستی استان زنجان از سال 92 تاکنون 2 هزار و 211 واحدمسکن مددجویی به متقاضیان واگذار کرده است.

وی با یادآوری اینکه در هفته دولت بیش از 30 واحد مسکن مددجوئی به معلولین و مددجویان بهزیستی استان زنجان واگذار می شود، ادامه داد: احداث مسکن مددجویی که در راستای خدمات حمایتی تخصصی به افراد تحت پوشش ارائه می شود، یکی از شاخص ها و رویکردهای مهم و اساسی بهزیستی در زمینه توانمند سازی جامعه هدف است.

این مقام مسوول به اقدامات این مجموعه برای شناسایی و واگذاری مسکن به خانواده های دارای دو معلول از سال 93 اشاره کرد و گفت: 20 واحد مسکن مددجوئی در شهرستان زنجان ، یک واحد مسکن مددجوئی در شهرستان خرمدره ، هشت واحد مسکن مددجوئی در شهرستان خرمدره ، 2 واحد مسکن مددجوئی در شهرستان طارم در هفته دولت افتتاح خواهد شد .

موحد اعتبار هزینه شده برای طرح مسکن مددجویان  شهری و روستائی را بالغ بر 84 میلیارد و 870 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: افتتاح مرکز شلتر(سرپناه معتادین )، افتتاح مرکز پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، کلینیک مددکاری، مرکز مشاوره، گروه همیار زنان سرپرست خانوار و مرکز توانبخشی سالمندان از دیگر پروژه های قابل افتتاح بهزیستی در هفته دولت است.

افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی شهر سجاس، افتتاح مرکز میان مدت درمان و بازتوانی معتادین نفس پاک در شهرستان خدابنده ، افتتاح یک باب اشتغال مددجوئی و افتتاح کارگاه حرفه آموزی صنایع دستی بانوان در شهرستان ایجرود، دیدار از منزل مددجویان، ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به عموم مردم، برگزاری جشن روز کارمند و تجلیل از کارمندان برتر شاخص های نظارتی و مصاحبه رادیویی مدیرکل و معاونین  بهزیستی از دیگر برنامه های این هفته بهزیستی استان زنجان اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.