به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی میرجلیلی، شنبه شب در مراسم افتتاحیه دهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی بسیج که به میزبانی سپاه این استان در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد افزود: بسیج به غیر از ورزش در عرصه های دیگر از جمله سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان در پای کار بوده و تاکنون نیز اقدامات و فعالیت های خوبی را انجام داده است.
وی اظهار داشت: خدمت به مردم از ماموریت و رسالت های مهم بسیج است و لذا حوزه ورزش نیز از این قائده مستثنی نیست و تلاش دارد از این طریق نیز به ملت خدمت کند.
میرجلیلی خاطرنشان کرد: بسیج در چند سال گذشته خدمات بسیار خوبی را در حوزه ورزش ارایه و در اکثر شهرها، بخش ها و روستاهای کشور، سالن ورزشی احداث کرده و در زمان حاضر نیز آمادگی لازم برای توسعه اماکن و فضاهای ورزشی را دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: بسیج برای ارایه خدمات بهتر و بیشتر نیاز به همراهی، حمایت و هم افزایی از سوی مسئولان و دیگر بخش ها را دارد و هر قدر اماکن و فضاهای ورزشی ایجاد کنیم در این صورت آسیبهای اجتماعی کمتری را نیز خواهیم داشت.
میرجلیلی افزود: در حوزه ورزش، هدف فقط سلامتی و زنده ماندن نیست بلکه لذت بردن از زندگی سالم است و به همین علت به هر میزان که بتوانیم فضاهای ورزشی را توسعه دهیم و ورزشهای کم هزینه و بومی محلی را به مردم معرفی کنیم به همان اندازه نیز جامعه ای سالم و با نشاط خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه بسیج از توانمندی، ظرفیت و پتانسیل های بالایی برخوردار است اما در کنار این نیاز به حمایت، همراهی و کمک دارد، اظهار داشت: آنهایی که در مسابقات برون مرزی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به بالای سر می برند و یا از خون شهدا دفاع کرده و می کنند و به ندای دشمنان نه گفته و می گویند در واقع همه بسیجی هستند.
به گزارش ایرنا، المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی بسیج کشور با حضور قریب یک هزار و 200 ورزشکار پسر و در رشته های تکواندو، جودو، ووشو، کاراته، تیر و کمان و تیراندازی، برگزار می شود.
این رقابت ها از چهارم شهریور جاری به مدت 2 روز و با هدف جذب و شناسایی ورزشکاران مستعد، ارزش مدار و اخلاق مدار به منظور تحویل به جامعه ورزش کشور و در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.