** با برگزاری انتخابات سال دوم فعالیت شورای پنجم شهر زنجان، اسماعیل دویران با پنج رای به عنوان رئیس جدید این شوار انتخاب و معرفی شد.

** با فرا رسیدن روز عرفه در تمام مساجد و حسینیه های بزرگ استان مراسم مناجات و دعای عرفه با حضور مردم استان برگزار شد.
همزمان با عید قربان خیران زنجانی هم حدود یک میلیارد و 650 میلیون ریال در قالب نذورات، گوشت قربانی و گوسفند زنده به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد اهدا کردند.
طبق برنامه ریزی ها و همزمان با دهه ولایت (عید قربان تا عید سعید غدیر خم) 11 پایگاه بهزیستی در سطح استان آماده دریافت کمک ها و نذورات مردمی است.

** استاندار زنجان گفت: باید به جوانان اعتماد کرد و میدان کار را به آنان تحویل داد تا بتوانند برای رفع مشکلات کشور گام بردارند.

** طی هفته دولت 287 پروژه روستایی با صرف اعتباری بالغ بر 180 میلیارد در استان بهره برداری می شود.

** طی هفته دولت 41 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال در شهرستان زنجان افتتاح می شود.

** دومین جشنواره روستایی استان زنجان با تلاش دهیاری ها و اداره کل امور روستایی استانداری از پنجم تا نهم شهریور جاری برگزار می شود.

** با اقدامات انجام شده 36 هزار همپوشانی بیمه شدگان روستایی این استان در راستای ارائه خدمات بهینه برطرف شد.

** 12 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی این استان در قالب طرح رونق تولید پرداخت شده است.

** شهردار زنجان گفت: تلاش می کنیم تا نشست شهرداران شهرهای کشورهای عضو اکو در شهر زنجان برگزار شود.

** طرح مطالعاتی توسعه پایدار منظومه روستایی زنجان که برای تصویب به کارگروه توسعه روستایی آمده بود، مورد تصویب اعضا قرار نگرفت.

** پلیس آگاهی این استان موفق به کشف و ضبط 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شد.

** معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هم اکنون 800 هزار خیر حمایت 300 هزار یتیم در کشور را برعهده دارند، این در حالی است که مردم در حوزه ایتام اقبال بیشتری نشان می دهند.

** مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: با تلاش مسئولان دولتی و نظامی استان، طبق آمار ارزش کالاهای کشف شده احتکاری زنجان 24 میلیارد ریال است.

**خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان زنجان در 38 مرکز دولتی و خصوصی به 400 هزار و 357 تن رسید.

** زنجان به لحاظ بالا بودن تعداد ورزشکاران اعزامی به بازی های 2018 آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا، جزو پنج استان برتر کشور قرار گرفته است.

3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.