علی حیدری روز شنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: در هفته دولت 105 طرح عمرانی با 181 میلیاردریال سرمایه گذاری افتتاح و عملیات اجرایی 17 طرح دیگر با 43 میلیاردریال اعتبار آغاز خواهد شد.
وی اظهار داشت: افتتاح چندین طرح آبیاری تحت فشار، مجموعه های مرغداری و پرورش بوقلمون در حوزه کشاورزی، طرح های مربوط به حوزه دهیاری ها، بهسازی معابر شهری و روستایی، مقاوم سازی ساختمان های روستایی و افتتاح خانه های مددجویی از جمله برنامه های شهرستان ابهر در هفته دولت خواهد بود.
فرماندار ابهر با تاکید بر محدویت مالی دولت در سرمایه گذاری در بخش های عمرانی، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی می تواند در این حوزه سرمایه گذاری های خوبی انجام دهد و دولت نیز از آنان حمایت خواهد کرد که در این هفته طرح های مختلفی با سرمایه گذاری 50میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح می شود.
این مسئول با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: از ابتدای انقلاب دشمنان با همه ابزارها سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی را داشتند که با یاری و همراهی مردم و رهبری تا کنون نتوانسته به اهداف خود برسند.
حیدری تاکید کرد: بخشی از تحریم های ظالمانه آمریکا بر اقتصاد کشور اثر گذار است اما متاسفانه برخی سود جویان با ایجاد اختلال در بازار در جنگ اقتصادی با دشمن همراهی کردند.
فرماندار ابهر با اشاره به کشف انبار های احتکار کالا درشهرستان طی ماه های اخیر، بیان کرد: مسئولیت اجتماعی همه ما و بویژه بازاریان است که می تواند برخی از مشکلات مردم را حل کند و با اطلاع رسانی به موقع می توان از سود جویی محتکران جلوگیری کرد.
حیدری یاد آور شد: خوشبختانه با مدیرتی که انجام شد هیچ کارخانه ای در ابهر تعطیل نشده است و قبل از دهه فجر امسال چندین طرح صنعتی بزرگ افتتاح خواهد شد.
شهرستان ابهر با 155 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق زنجان واقع است.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.