مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با ارائه گزارشی از اهم اقدامات این شرکت در 4 ماهه نخست سال جاری، گفت: امسال جمعاً بیش از 13 کیلومتر خط لوله در قالب پروژه های توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شرب در شهرهای استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز با اعلام این خبر ، اظهار کرد: در 4 ماهه نخست سال جاری 6/2 کیلومتر توسعه شبکه آب در شهرهای استان اجرا شده که این میزان عملیات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد فزاینده ای را نشان می دهد.

وی افزود: در سال جاری بیش از 10 کیلومتر نیز عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب اجرا شده است که این عملیات با توجه به فرسودگی که در شبکه توزیع آب شهرهای استان وجود دارد به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

thumbnail (4)

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: امسال طی 4 ماه 1000 متر مکعب حجم مخازن وارد مدار بهره‌برداری شده به طوری که ظرفیت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزایش پیدا کرده و 27000 متر مکعب دیگر نیز به این میزان افزوده خواهد شد.

جزء قاسمی درپایان سخنان خود، از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری را حفر و تجهیز 3 حلقه چاه اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.