به گزارش ایرنا، مهرداد سلطانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 110 غرفه برای نمایش و فروش تولیدات روستائیان حاضر در این جشنواره پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: این جشنواره سال گذشته برای نخستین بار در زنجان برگزار شد و هدف از برگزاری آن معرفی توانمندی های بخش های مختلف زنجان به مردم سایر استانهاست.
وی اظهار داشت: باید ظرفیت بخش های مختلف زنجان در عرصه بین المللی هم شناخته شود و این جشنواره ها سهم خوبی در معرفی استان ایفا می کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: یکی دیگر از رسالت های برگزاری این جشنواره ها ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم است، که یکی از نیازهای امروز جامعه محسوب می شود.
سلطانی گفت: برای توسعه پایدار استان نیازمند تکمیل زیرساخت های مختلف هستیم، که یکی از آنها توسعه روستا هاست.
وی با اشاره به ضرورت اقتصاد مقاومتی در همه بخش های کشور و استان تصریح کرد: روستاها به عنوان محلی برای تولید، همواره در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت می کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان افزود: دنبال معرفی الگوهای توسعه روستایی هستیم و برای توانمند سازی آنها در زمینه های مختلف تلاش می کنیم.
به گزارش ایرنا، نخستین جشنواره روستایی استان زنجان سال گذشته طی هفته دولت در مجموعه نمایشگاه های بین المللی کاسپین و گاوازنگ برگزار شد، که بیش از 100 هزار نفر بازدید کننده داشت.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.