سمانه شاددل روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی، اصلاح این جدول ها به حداقل رسیده است و با این وجود آن بخش هایی از خیابان ها که ضرورت اصلاح جدول ها مشاهده و رصد شده است، در دست بازسازی قرار دارد.
وی اظهار داشت: با اصلاح این جدول ها علاوه بر رفع نقاط حادثه خیز، بستر وقوع حوادث هم به حداقل می رسد و اصلاح هندسی هم در دستور کار قرار می گیرد.
سرپرست معاونت عمرانی شهرداری زنجان ادامه داد: هم اکنون اصلاح هندسی تقاطع خرمشهر و میدان جهاد هم در دست اجرا است، اصلاح هندسی میدان جهاد به تصویب شورای ترافیک رسیده و بناست در 2 مرحله سطح و در غیر هم سطح اجرا شود.
شاددل اضافه کرد: در مرحله نخست اصلاح هندسی هم سطح اجرا می شود و در صورتی که شرایط ایجاب کند به حتم اجرای اصلاح هندسی غیر هم سطح هم در دستور کار قرار می گیرد.
سرپرست معاونت عمرانی شهرداری زنجان گفت: از سوی دیگر میدان جهاد هم کوچک بود و هم ابعاد هندسی مناسب نداشت و با توجه به تردد خودروهای سنگین و مسیری عبوری برای خروج از شهر بودن، علاوه بر رفع گره ترافیکی مشکل حادثه خیز بودن را هم رفع می کند.
وی اضافه کرد: برای همه این طرح ها شهرداری سعی دارد پیش از اجرای طرح، مشکل معارضان و جابجایی تاسیسات شهری و خدماتی را برطرف سازد تا پیمانکار بدون وقفه عملیات اجرایی را به پیش ببرد.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.