به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان علیرضا جزء قاسمی روز یکشنبه افزود: در چهارماهه گذشته از سالجاری بیش از 13 کیلومتر خط لوله در قالب پروژه های توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهر های استان انجام شده است.
به گفته وی، در این مدت بیش از 2 کیلومتر توسعه شبکه آب آشامیدنی در 21 شهر استان زنجان اجرا شده که این میزان عملیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: در سال جاری بیش از 10 کیلومتر نیز عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب آشامیدنی اجرا شده است که این عملیات با توجه به فرسودگی که در شبکه توزیع شهر های استان وجود دارد به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
به گفته جزء قاسمی، در چهارماهه گذشته از سالجاری یکهزار متر مکعب حجم مخازن وارد مدار بهره برداری شده شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزایش پیدا کرده و 27 هزار متر مکعب دیگر نیز به این میزان اضافه خواهد شد.
وی از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در سالجاری را حفر و تجهیز سه حلقه چاه بیان کرد.
به گزارش ایرنا، آب آشامیدنی 11روستا در شهر زنجان و تعدادی دیگر از روستاها درشهرهای صائین قلعه، آببر، ماهنشان و دندی توسط شرکت آب و فاضلاب شهری تامین می شود.
هم اکنون بیش از 725 هزار نفر در 21 شهر استان زنجان تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان هستند.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.