به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز یکشنبه در یادوراه شهدای روحانی استان زنجان با بیان اینکه به فرموده حضرت آقا حوزه های علمیه باید همچنان انقلابی بمانند، افزود: امروز نوک تیز حمله ها، متوجه ولایت و ولی فقیه به عنوان استوانه خیمه انقلاب و حوزه های علمیه است.
وی ادامه داد: امروز مواجهه ها، تشنج ها و اردوهای خیابانی طراحی شده از سوی دشمنان بی جهت نیست و نخستین هدف نیز حوزه های علمیه است.
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه مقابله با تفکر مسموم جدایی دین از سیاست مورد توجه حضرت امام (ره) و تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است افزود: باید مراقب نفوذ دشمنان و روی کارآمدن انقلابی نماها بود و نباید پست های کلیدی در اختیارشان قرار داده شود.
وی تصریح کرد: با توجه به تاکید رهبری، آشنایی با سیاست های جهانی یک ضرورت برای حوزه های علمیه است و با توجه به وضعیتی که امروز داریم باید برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان، بصیرت اقتصادی داشته باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آنهایی که خواب رابطه با آمریکا را می بینند خداوند سبحان بیدارشان کند و آنانی که ذوق زده هم آغوش شدن و مذاکره با شیطان بزرگ هستند باید از گذشته ها درس عبرت بگیرند.
حجت الاسلام صفی یاری به رشادت ها و حماسه آفرینی های شهدا اشاره کرد و افزود: امروز ما مانده ایم با راه، یاد، حماسه و منش شهدا و به کوری دشمنان به رغم توطئه ها و دست اندازی ها و سنگ اندازی های، امسال چهلمین سال انقلاب را با یاد و نام شهدا و با طراوت و شکوه بیشتر جشن خواهیم گرفت.
وی ادامه داد: شهدا رفتند و ما ماندیم و امروز تکلیف بزرگ و رسالتی سنگین بر دوش داریم و نظام روحانیت، حوزه های علمیه، مبلغین و ائمه جماعت بر حسب تاکید حضرت امام، باید با خطر تحجرگرایی مقابله و انقلابی فکر و عمل کنند.
استان زنجان 43 شهید روحانی دارد که در پایان این مراسم نیز با اهدا لوح تقدیر از خانواده های آنان تجلیل شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.