سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این انبار که خارج از شهر زنجان قرار دارد مقادیر زیادی انواع لوازم خانگی از جمله '603 دستگاه بخاری گازی، 50 دستگاه یخچال فریزر، 28 دستگاه تلویزیون، 20 دستگاه اجاق گاز رومیزی، 28 دستگاه ماشین لباسشویی و 32 دستگاه آبگرمکن دیواری'، به دست آمد.
وی اظهار داشت: این فرد خاطی بایستی صورت اقلام موجود در این انبار را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام می کرد که متاسفانه چنین نکرده است.
رحمتی افزود: این میزان کالای کشف شده در شهر زنجان از سوی عوامل پلیس آگاهی و با هماهنگی و حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت، این استان کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد فرصت طلب به منظور سودجویی بیشتر، کالاهای اساسی را در انبارها دپو می کنند که این کار جرم است و پلیس در صورت اطلاع از موضوع نسبت به ضبط آن اقدام خواهد کرد.
رحمتی از عموم مردم خواست در صورت اطلاع از محل احتکار کالا، موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 یا با شماره تماس 2182516 پلیس آگاهی این استان در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا، چند روز قبل نیز 2 انبار احتکار لوازم خانگی در زنجان، شناسایی شد که از این انبارها نیز انواع لوازم خانگی دپو شده از جمله 'یخچال، تلویزیون، لباسشویی و اجاق گاز' به ارزش چهار میلیارد و 150 میلیون ریال به دست آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر نیز از کشف و ضبط چهار هزار و 935 فقره انواع پوشاک از یک دستگاه خودروی سواری پراید و 216 ثوب کاپشن خارجی قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 خبر داد.
سرهنگ داوود مرسلی افزود: این میزان کالای قاچاق توسط پلیس آگاهی این شهرستان در مسیر ارتباطی قیدار - ابهر، کشف شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.