محمد حمزه پور، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این افتخار بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان، اعلام شده است.
وی اظهار داشت: در بازیهای آسیایی جاکارتا انتظار 6 تا هشت مدال از ورزشکاران اعزامی زنجان داریم و در خصوص نشان های کسب شده در رقابت های پاراآسیایی نیز که هنوز شروع نشده است نمی توان اظهار نظر کرد.
حمزه پور با بیان اینکه 32 ورزشکار زنجانی موفق به کسب سهمیه حضور در بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا شده اند، افزود: 17 ورزشکار زنجانی به بازی های آسیایی و 13 ورزشکار معلول و جانباز و 2 ورزشکار نابینا و کم بینا نیز به پاراآسیایی راه یافته اند.
وی ادامه داد: در رشته قایقرانی سه زن و پنج مرد، رشته تیر و کمان 2 زن، ووشو 2 مرد، دوچرخه سواری یک مرد، سپک تاکرا 2 مرد، سنگنوردی یک زن و شمشیربازی نیز یک مرد، برگزیده شدند.
حمزه پور افزود: امید احمدی در قایقرانی کایاک، میلاد جعفری و امیرحسین زمانی در کانوپولو و مسعود محمدی، بهمن نصیری، مجتبی شجاعی، مهسا جاور و پریسا احمدی نیز در روئینگ، محسن محمدسیفی و رضا سبحانی در ووشو، مهدی سهرابی در دوچرخه‌سواری، وحید ملکی و مرتضی مقدم در سپک تاکرا، پریسا براتچی و فرشته قربانی در تیر و کمان، الناز رکابی در سنگنوردی و محمد اسماعیلی در شمشیربازی، ورزشکاران زنجانی راه یافته به این دوره از بازی های آسیایی هستند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: محمد امین حیدری نیز در رشته اسکیت موفق به کسب سهمیه شده بود که به دلیل لغو برگزاری این رشته ورزشی در این دوره از بازی های آسیایی، به مسابقات اعزام نشد.
وی افزود: بهناز مرادخانی در رشته قایقرانی، منصور نوروزی در رشته ووشو و حسین روحانی و شهاب سلطانی نیز در رشته کاراته به عنوان مربیان زنجانی تیم ملی در بازی های آسیایی حضور می یابند.
حمزه پور اظهار داشت: هیجدمین دوره بازیهای آسیایی 2018 از 27 مرداد جاری تا 11 شهریور امسال در شهر جاکارتا اندونزی برگزار می شود.
حمزه پور تصریح کرد: برای حضور در بازی های پاراآسیایی نیز 15 ورزشکار زنجانی موفق به کسب سهمیه شده اند.
وی افزود: لیلا ملکی، لیلا عباسی، رقیه امیری، ثریا نوری، سحر حیدری و مرتضی ابراهیمی در رشسته بسکتبال باویلچر، در رشته دو ومیدانی احمد اجاقلو در ماده دو 100 و 200 متر، سولماز بازرگان و ژیلا یوسفی در ماده پرتاب دیسک و پروین مقدم در پرتاب وزنه، مهدی محمدی در رشته دوچرخه سواری، فرشید استجلو در رشته بوچیا، رقیه شجاعی در رشته تیراندازی، سینا امیر علایی و طاهر مقدم در رشته دوچرخه سواری نابینایان و کم بینایان، عازم بازی های پاراآسیایی می شوند.
به گفته حمزه پور، ماهرخ مرادی به عنوان مربی دو و میدانی، فرحناز قاسمی به عنوان همراه فنی تیم بوچیا، آذر همایون پور به عنوان سرمربی بسکتبال باویلچر و فرهاد عصفوری و علیرضا مکوندی نیز به عنوان سرمربی و مربی تیم دوچرخه سواری در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
وی اظهار داشت: بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی نیز از 11 تا 21 مهر امسال برگزار خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.