به گزارش ایرنا، فاطمه کرباسی روز جمعه در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان های ابهر، خرمدره، خدابنده و سلطانیه که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن نور ابهر برگزار شد، افزود: یکی از منابع قدرت توزیع سریع اطلاعات و دسترسی به آن است و تمام تلاش خود را برای ایجاد اتوماسیون اداری در سطح ادارات استان انجام داده ایم.
وی اظهار داشت: باید همه به اطلاعات، طرح ها و برنامه های ابلاغی که از وزراتخانه به استان ابلاغ می شود در کمترین زمان ممکن دسترسی پیدا و علاقه مندان و هنرمندان در این طرح ها شرکت کنند و در همین راستا جلسات مشترکی با مدیران شهرستان برگزار و تاکید شده که دسترسی به اطلاعات و برنامه ها فقط معطوف به شهرستان ها نشود و به بخش ها و روستا نیز ابلاغ شود.
این مسئول ادامه داد: استعداد های هنری را خداوند در وجود همه انسان ها قرار داده است و باید از ظرفیت همه هنرمندان در کشور چه شهرنشینان و روستا نشینان بهره مند شویم.
کرباسی خاطرنشان کرد: امیداوریم در دوران خدمتگزاری و مسئولیت با اعتماد سازی، مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی را در آینده به عنوان نمونه ای که توانسته فرا بخشی و فرا استانی عمل کند به مردم معرفی کنیم.
این مسئول یاد آور شد: اعتبارات تملک دارایی که مربوط به بخش تعمیر و تجهیز مجموعه های فرهنگی می شود در قالب کسری بودجه اختصاص پیدا می کند که فقط در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها مصوب می شود که در ابهر یم میلیارد ریال در بخش عمرانی و تعمیر اختصاص یافته است.
9556/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.