به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدرضا موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: جمهوری اسلامی ایران منطق اسلام و قرآن را در کشور پیاده می کند و بر همین اساس برای جنگ با آمریکا پیشقدم نمی شود.
وی تاکید کرد: آمریکا نیز برای جنگ با ایران وارد عرصه نمی شود چرا که از قدرت، وجود فرماندهان، نظامیان، ارتش و سپاه لایق کشورمان مطلع است.
امام جمعه موقت زنجان، با بیان اینکه در کشور معدود افرادی ضعیف و کم فکر خواهان مذاکره با آمریکای هستند، اظهار داشت: ایران اسلامی 40 سال بحران های مهمی را سپری کرده و بعد آن نیز از مشکلات به راحتی عبور می کند.
حجت الاسلام موسوی به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: این قشر به ایران در عرصه بین المللی آبرو دادند، برای ملت افتخار و سربلندی به ارمغان آوردند.
وی اضافه کرد: ایران 43 هزار آزاده دارد که از این تعداد 586 نفر برای استان زنجان است که هشت نفر از آنها در زندان های بعثی عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند.
امام جمعه موقت زنجان گفت: آزادگان 10 تا هشت سال اسارت، شکنجه های روحی، جسمی و معنوی را بخاطر قرآن و اهل بیت (ع) تحمل کردند.
حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه ایران چنین مردان دلیر و لایقی دارد، یادآور شد: در زمان حاضر نیز همه ملت با وحدت و انسجام در برابر آمریکا، اسرائیل و سایر کشورهای زورگو ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: همه ملت ولایتمدار باید راه و منش ولی امر مسلمین را در چنین برهه ای الگو و سرمشق خود قراردهند و با رویکرد آن در حرکت باشند.
امام جمعه موقت زنجان 31 مرداد را سالروز صنایع دفاعی نام برد و گفت: ملت غیور ایران عاشورایی، حسینی، امت خمینی راحل و فرزندان غیور امیرمومنان (ع) هستند و تا آخرین قطره خون و نفس در برابر همه مستکبران جهان علیه ایران و اسلام ایستادگی خواهند کرد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.