فرهاد عصفوری، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این پیکارها از 15 تا 17 شهریور امسال و همزمان با مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی اعزامی به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، برگزار می شود.
وی اظهار داشت: پیش بینی می شود قریب 50 دوچرخه سوار معلول و جانباز در این مسابقات که در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود شرکت کنند.
سرمربی و سرپرست تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان ادامه داد: دوچرخه سواران جانباز و معلول منتخب ایران در 2 مرحله قبلی اردوی انتخابی تیم ملی به منظور آماده سازی برای حضور در مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا، در اردوی مشهد شرکت خواهند کرد.
عصفوری افزود: این اردوی آماده سازی از یکم تا 20 شهریور امسال با حضور سه دوچرخه سوار معلول و جانباز و یک دوچرخه سوار نابینا و کم بینا برپا خواهد شد.
وی تصریح کرد: مهدی محمدی از زنجان، بهرام سلیمانی از فارس و صابر رحیم پور از گیلان به عنوان دوچرخه سواران معلول و جانباز و طاهر مقدم و سینا امیرعلایی نیز به ترتیب به عنوان دوچرخه سوار نابینا و کم بینا (عقب ران و جلوران) در این مرحله از اردو حضور خواهند یافت.
عصفوری یادآور شد: در مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی که از سوم تا 23 مرداد جاری در آذربایجان شرقی برگزار شد از میان 2 دوچرخه سوار نابینا و کم بینا جلوران و عقب ران (یوسف خلیلی و محمد بخشی از تبریز، سینا امیر علایی و طاهر مقدم از زنجان)، جهت اعزام به مسابقات جاکارتا، خلیلی و بخشی به دلیل پائین بودن امتیاز از دور رقابت ها خارج شدند.
به گزارش ایرنا، مرحله نخست اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان مردان بزرگسال ایران از یکم تیر امسال با حضور هشت دوچرخه سوار جانباز و معلول و 6 ورزشکار نابینا و کم بینا (سه جلو ران و سه عقب ران) در زنجان آغاز شد و شامگاه جمعه /15 تیر/ نیز خاتمه یافت.
برای انتخاب دوچرخه سواران جانباز و معلول و نابینا و کم بینا همزمان با تمرین ها، پنج مرحله رکوردگیری صورت گرفت که در مرحله نخست آن، یک نفر از سه دوچرخه سوار نابینا و کم بینا و سه نفر از دوچرخه سواران جانباز و معلول خط خوردند.
در بخش نابینایان و کم بینایان امین الله محمودی از خراسان رضوی و در بخش جانبازان و معلولان نیز آرش خزایی از تهران، علی رضایی از مازندران و حجت صیاد از فارس، چهار دوچرخه سوار خط خورده در مرحله نخست رکوردگیری ها در زنجان بودند.
مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان، صابر رحیم پور از گیلان، علیرضا قاسمی از تهران، بهرام سلیمانی از فارس، دوچرخه سواران جانباز و معلول و یوسف خلیلی و محمد بخشی از تبریز، سینا امیر علایی و طاهر مقدم از زنجان، ورزشکاران نابینا و کم بینا، تا پایان در اردوی زنجان ماندند.
در مراحل پایانی رکوردگیری ها، با توجه به اینکه تایم دوچرخه سواران ملی پوش، بسیار به هم نزدیک بود لذا کار انتخاب نفرات شایسته تر سخت شد و کار به کمیته فنی فدراسیون کشید که در نهایت اکبر کریمی از زنجان و علیرضا قاسمی از تهران، خط خوردند.
بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی فدراسیون، قرار بود مرحله دوم این اردو، مرداد ماه در تهران برگزار شود که به دلیل تداخل برگزاری مسابقات، آذربایجان شرقی به عنوان میزبان تعیین شد.
مرحله سوم و چهارم اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان مردان بزرگسال ایران به ترتیب از یک تا بیست شهریور در مشهد، 25 شهریور تا پنج مهر در تبریز و ادامه آن نیز تا زمان اعزام به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، در تهران برگزار خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.