علی خلجی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین مدت 70 نفر از مددجویان آقا که به خاطر جرایم غیرعمد در حبس بودند، آزاد شدند که مبلغ کل بدهی مددجویان آزاد شده بیش از 45 میلیارد ریال بود، که بیش از 3میلیارد و 580 میلیون ریال معادل هشت درصد مبلغ کل بدهی، آورده محکومان بود.
این مسئول اظهار داشت: با رایزنی های انجام گرفته برای حل و فصل مشکلات مالی بین طرفین پرونده، شاکیان پرونده نزدیک 16 میلیارد ریال از حق خود که 34 درصد کل بدهی بود، گذشت کرده و باعث آزادی مددجویان شدند.
وی تصریح کرد: بیش از 14 درصد مبلغ بدهی با قبولی اعسار گذشت شده، یک درصد نیز پرداختی دیه بیمه خودرو بوده است.
مدیر دفتر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت: سهم تسهیلات اعطایی بانک ها و صندوق های عامل در این آزادی بیش از 24 معادل قریب 11 میلیارد ریال گزارش شده است.
خلجی تصریح کرد: حدود 19 درصد معادل 8 میلیارد و 500 ریال نیز ستاد دیه کشور و استان برای آزادسازی مددجویان جرایم غیرعمد پرداخت کرده اند.
به گزارش ایرنا، سال 96 با گذشت شاکیان، کمک ستاد دیه کشور و استان، همچنین خیران زنجانی 313 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شدند.
هزینه های اهدایی خیران، تنها برای زندانیانی که محکومیت آنها پرداخت مهریه، بدهی مالی، نفقه، حوادث کارگاهی و تصادف است، را شامل می شود.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.