میثم نصیری، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر بنا به دلایلی، روحیه و انگیزه چندان خوبی ندارم و به همین علت بهتر دیدم که دیگر در تیم ملی نباشم و با ماندن در اردوی تیم ملی که هزینه بر نیز می باشد بیشتر از این، به بیت المال مدیون نشوم.
وی اظهار کرد: از سال 2012 در اردوهای تیم ملی حضور داشتم و به مدت سه سال نیز به عنوان نفر فیکس تیم ملی در مسابقات برون مرزی حاضر شدم.
این کشتی گیر ملی پوش زنجانی که در بازی های المپیک 2016 ریو نیز شرکت داشت گفت: تاکنون در چهار مسابقه جام جهانی، یک دوره مسابقه جهانی و سه مسابقه آسیایی شرکت کرده و به منظور افتخار آفرینی به کشورم، کشتی گرفته ام.
نصیری ادامه داد: در رقابت های کشتی جام جهانی که 2012 در باکو آذربایجان، 2014 و 2016 در لس آنجلس آمریکا و 2017 در کرمانشاه ایران برگزار شد موفق به کسب نشان طلا در وزن 65 کیلوگرم به همراه تیم ملی شدم.
وی ادامه داد: در مسابقات آسیایی 2017 کشورهای اسلامی که در باکو آذربایجان برگزار شد به نشان طلا و در 2017 دهلی نو و 2016 بانکوک تایلند به ترتیب به مدال برنز و طلا دست یافتم.
نصیری با اشاره به اینکه به دلیل علاقه وافر به این رشته ورزشی پرطرفدار که ورزش اول کشور نیز می باشد از دنیای کشتی خداحافظی نکرده ام، افزود: از روز چهارشنبه /24 مرداد/ در اردوی لیگ برتر تیم بیمه رازی تهران، تمرین های خود را برای کسب آمادگی و ارتقای سطح توان فنی برای حضور توانمند در رقابت های لیگ، انجام خواهم داد.
وی ابراز امیدواری کرد، اگر در سال های آتی، کشتی گیری به تیم ملی راه یافت بهتر این خواهد بود که دست اندرکاران ورزش کشور و مسئولان استان، حمایت های لازم را از او داشته باشند تا بتواند به فخرآفرینی های خود تداوم بخشد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.