مسعود بهمنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رشته ورزشی از حدود سه سال قبل در زنجان راه اندازی شده و در زمان حاضر نیز در تمام شهرستان های استان فعال است.
وی، تعداد کشتی گیران فعال در کشتی ساحلی زنجان را 35 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این ورزشکاران در رده های مختلف سنی و نزدیک به زمان مسابقات قهرمان کشوری زیر نظر مربیان علاقه مند و مجرب، تمرین می کنند.
بهمنی افزود: محمد نادری و میثم حیدری از برترین های کشتی ساحلی زنجان در مسابقات قهرمانی کشور هستند و رقیبان قدر، سرسخت و توانمندی برای حریفان محسوب می شوند.
مسئول هیات کشتی استان زنجان به برگزاری مسابقات قهرمان کشور مرداد ماه جاری اشاره کرد و گفت: این رقابت ها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی روزهای پنجشنبه و جمعه /18 و 19 مرداد/ در 'بندر گز' استان گلستان برگزار شد 2 کشتی گیر زنجان، ابراهیم باباخانی و محمدامین حسنی در اوزان 60 و 70 کیلوگرم موفق به کسب 2 نشان برنز شدند.
وی افزود: امیرحسین کثیرلو در وزن 60 کیلوگرم رده نوجوانان، حسین عنایتی در وزن 80+کیلوگرم رده جوانان و احمد یوسفلی در وزن 90 کیلوگرم رده بزرگسالان، به ترتیب در جایگاه های هفتم، هشتم و پنجم قرار گرفتند.
بهمنی افزود: محمد خسروی و محمدرضا داداشی در اوزان 70 و 80+ کیلوگرم نوجوانان، عرفان محمدی در وزن 80 کیلوگرم جوانان و میثم حیدری، حسین علوی و دانیال نظری در اوزان 70، 80 و 90+ کیلوگرم بزرگسالان از کسب عنوان بازماندند.
بهمنی اظهار داشت: این کشتی گیران به مربیگری مهدی بیگدلی و علی اوسط بدرلو و غلامرضا جماعت و به سرپرستی مهدی بیگدلی در این رقابت ها حضور داشتند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.