ادریس سالاری روز شنبه در نشست خبری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، افزود: خبرنگاران با انعکاس رویدادها، نقش ویژه و تاثیرگذار در حوزه های مختلف ازجمله 'ورزش، گردشگری و جلب و جذب سرمایه گذار' دارند.
وی با تاکید براینکه امروز مرزی برای خبرگزاری ها جهت تهیه و انتشار خبر وجود ندارد، اظهار داشت: خبرنگاران با تهیه و انتشار اخبار می توانند قابلیت ها و توانمندی ها را مطرح و در شناسایی استعدادهای نوجوان و جوان، نقش ایفا کنند.
سالاری با اشاره به اینکه باید فعالیت در حوزه ورزش از سوی خبرنگاران و رسانه ها بیشتر شود، افزود: باید فضایی فراهم کنیم تا اعتماد به رسانه بیشتر شده و ارتباط میان رسانه ها و دستگاه ها بیش از پیش فراهم و تسهیل شود و خبرنگاران دسترسی آسان به اطلاعات داشته باشند تا بتوانند از آن استفاده کنند.
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری زنجان به اهمیت کار روابط عمومی ها و رسانه ها اشاره کرد و گفت: امروز رسانه ها و روابط عمومی در تقابل با یکدیگر قرار ندارند و مانع کار هم نیستند هرچند موانع، مشکلاتی و گرفتاری هایی در میان است.
سالاری افزود: روابط عمومی ها با تمام توان در خدمت رسانه ها هستند و خبرنگاران نیز تمام انرژی خود را صرف تهیه اخبار و اطلاع رسانی می کنند و با آستانه تحمل بالا برای سربلندی در حوزه های مختلف تلاش وافر دارند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.