مرتضی ممیزی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع حدود 2 هزار پرونده تخلفاتی در این اداره کل تشکیل شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: گشت های سیار این مجموعه، از ابتدای امسال تا کنون، 339 واحد تجاری متخلف را شناسایی کردند.
ممیزی تاکید کرد: در این مدت 57 اکیپ مشترک گشت های سیار را بر عهده دارند و تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش بازار انجام می دهند.
وی تصریح کرد: میزان وصولی جرایم متخلفان در سال 97 نزدیک 23 میلیارد ریال بوده است، که این میزان نسبت به سال قبل رشد مطلوبی دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: به دلیل وضعیت خاص بازار و شرایطی که در آن قرار داریم، از 45 روز گذشته شعب کشیک این اداره کل برای نظارت بیشتر بر بازار افزایش پیدا کرده است.
ممیزی خاطرنشان کرد: امسال طبق آمار بیشترین تخلفاتی که اصناف مرتکب شده اند، درج نکردن قیمت روی کالا، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و صادر نکردن فاکتور است.
به گزارش ایرنا، بر اساس آمار طی سال گذشته، بیشترین کالای قاچاق کشف شده در زنجان پوشاک، سیگار، گوشی تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی بود.
میزان جریمه نقدی قاچاقچیان کالا و ارز در این استان طی سال گذشته با 143 درصد رشد نسبت به سال ماقبل آن به حدود 739 میلیارد ریال رسید.
6085/3216
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.