رضا حمید پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شرکت 2 طرح اقتصاد مقاومتی 'سیماک' سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور و 'جی نف ' یکسان سازی اطلاعات مکانی منازل مسکونی و تجاری برای ارائه خدمات گسترده را در دستور کار قرار داده است.
وی اظهار داشت: 'سیماک 'سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور، یکی از اولین و بزرگترین پروژه در حوزه الکترونیک از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بشمار می رود که با تحقق این مهم مشکل صدور مجوز ملک و املاک در کشور برطرف می شود.
حمید پور افزود :سامانه سیماک از جمله کارهایی مهم دانش بنیان بوده و علت واگذاری این طرح مهم به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل وجود زیرساخت های لازم آن در این بخش به ویژه مناطق روستایی است.
وی بیان کرد: طرح ملی سیماک در زنجان با حضور مسئولان شرکت ملی پست خرداد امسال افتتاح شد که طبق برنامه ریزی انجام گرفته در فاز بندی های مختلفی تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: برای تحقق و پیشبرد بهتر این طرح آموزش دهیاران در استان طی سال جاری آغاز خواهد شد که امیدواریم این استان جزء استان های پیشرو باشد.
وی ابراز کرد: طبق برنامه ریزی ها مقرر شده با اجرای این طرح نمایندگان 28 سازمان متولی امر در پست استان مستقر خواهند شد که تحقق این مهم نتایج بهتری خواهد داشت.
به گفته این مسئول ، با راه انداری نهایی این سامانه بحث های از قبیل زمین خواری، کوه خواری برطرف می شود و علاوه بر آن به کاهش صدور مجوز، نظامند بودن صدور مجوزها منجر شده که این مهم با حضور نماینده های سازمان های متولی امر اقدام خواهد شد.
حمیدی خاطر نشان کرد: این وارتخانه به لحاظ گسترش پست نقاط و گستره بالایی دارد بطوری که هم اکنون در این استان زنجان 400 نقطه تماس با مردم در این استان در راستای ارائه خدمات بهتر ایجاد و راه اندازی شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 423 واحد پستی در استان فعالیت می کند که از این تعداد 200 واحد آن به دفاتر آی سی تی روستایی، 72 دفتر پیشخوان دولت،141 نمایندگی های پستی روستایی و 10 باجه پستی دولتی را شامل می شود.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.