سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راننده خودروی سواری به علت عدم توجه به جلو و انحراف به چپ با کامیون درحال عبور از نقطه مقابل به شدت برخورد و به زیر کشیده شد.
وی با بیان اینکه راننده خودروی سواری به علت شدت صدمات وارده، جان باخت اظهار داشت: این حادثه تلخ رانندگی، صبح امروز در کیلومتر 104 جاده ترانزیت ابهر - تاکستان، اتفاق افتاد و چندین خانواده را داغدار کرد.
به گزارش ایرنا، با مرگ این راننده، تعداد کشته های ناشی از تصادف های جاده ای استان زنجان، طی 15 روز نخست مرداد جاری به رقم 21 تن رسید.
از ابتدای امسال تاکنون 94 نفر در مسیرهای ارتباطی این استان به دلیل وقوع تصادف رانندگی جان باختند که اغلب این سوانح نیز در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز و به علت واژگونی اتفاق افتاده است.
در چهار ماه نخست امسال (فروردین تا پایان تیر) 73 نفر و در مدت مشابه سال قبل 63 نفر بر اثر وقوع تصادف های جاده ای در زنجان کشته شدند.
کشته های تصادف های رانندگی جاده ای زنجان طی سال 94 238 نفر، سال 95 به تعداد 222 نفر و سال 96 نیز به 219 نفر رسید.
عمده دلیل وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده های ارتباطی زنجان، توجه نداشتن رانندگان به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ است.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.